//
کدخبر: ۲۵۹۱۲۲ //
روز عجیب سرمربی آامانی؛

افشاگری عجیب کلوپ؛ آنقدر مست بودم که ...

یورگن کلوپ، سرمربی سابق دورتموند خاطرات عجیبی را فاش کرده است.

افشاگری عجیب کلوپ؛ آنقدر مست بودم که ...

به گزارش فرتاک نیوز، در اوایل دهه قبلی میلادی بود که دورتموند با هدایت یورگن کلوپ و ظهور ستاره های جوانی چون رابرت لواندوفسکی، ایلکای گوندوگان، شینجی کاگاوا و مت هوملس تبدیل به قدرت اول فوتبال آلمان شده و دو فصل متوالی بوندسلیگا را فتح کرد. آنها در یک فصل موفق به ثبت دبل شده و با کسب برتری درخشان 2-5 مقابل بایرن مونیخ دی اف بی پوکال را نیز فتح کردند. حالا کلوپ در مورد جشن بعد از آن دیدار صحبت کرده است.

یورگن کلوپ گفت: "سبکی که جشن گرفتنیم واقعی، سطح بالا و شبیه کلاس درجه یک شمال غربی بود. ما جشنی با تمام اعمال شاقه برگزار کردیم و شما این روزها شاهد برگزاری جشن هایی بدین شکل در دنیای فوتبال نیستید.

من در زمان برگزاری جشن سال 2011 نیز خیلی مشروب خورده و مست بودم، اما بعد از دبل سال 2012 دیگر به قدری مست شده بودم که چیزی از برگزاری جشن متوجه نشدم. شما می توانید درک کنید الکل با انسان ها چه می کند. مشروب نخورید، در غیر این صورت خاطرات لحظات مهم زندگی تان را از دست خواهید داد."

یورگن کلوپ همچنبن در مورد اولین قهرمانی اش روی نیکت لیورپول که همچنان از آن به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ دوران مربیگری اش یاد می کند به توئیتر باشگاه دورتموند گفت: "البته من هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم به تاریخ 30 آوریل سال 2011 و آن قهرمانی فکر نمی کنم، اما حالا و بعد از تماس شما برای مصاحبه تلاش کرده ام آن دیدار و روز را به خاطر بیاورم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان