//
کدخبر: ۲۵۹۱۰۵ //
جباری دست‌نیافتنی در بین مهندس‌های استقلال

بهترین بازیساز استقلال در تاریخ لیگ برتر کیست؟

هافبک سابق شماره 8 استقلال همچنان با اختلاف بهترین هافبک بازساز این تیم در تاریخ لیگ برتر است.

 بهترین بازیساز استقلال در تاریخ لیگ برتر کیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سایت متریکا در اقدامی جالب  هافبک های بازیساز استقلال در تاریخ لیگ برتر را با هم مقایسه کرده است که نتیجه آن جالب است؛ این مقایسه آماری از آن نظر جذاب به نظر می رسد که آبی ها در طول سال های گذشته همیشه بهترین هافبک های طراح لیگ را در اختیار داشته اند، از مجتبی جباری، دین محمدی و فابیو جانواریو گرفته که  در سال های دور  در استقلال بازی می کردند تا سرور جپاروف و فرشید اسماعیلی که در سال اخیر نمایش خوبی داشته اند.

در این مقایسه آماری مجتبی جباری بهترین هافبک بازیساز استقلال در تاریخ لیگ برتر است، از تعداد بازی برای استقلال گرفته تا افتخارات و البته آمار که موفق شده عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، جایی که او در 129 بازی 36 پاس گل و 26 گل را به نام خود ثبت کرده است و تا حالا سه جام لیگ برتر را با این تیم بالای سر برده است.

در  این بین فرزاد مجیدی هم بازیکنی است که سال ها در استقلال تجربه بازی کردن دارد و توانسته آمار ویژه ای را به نام خود ثبت کند، او در 117 بازی 15 پاس گل داده و 15 پاس گل هم به نام خود ثبت کرده است.

اما نکته جالب توجه در این مقایسه فرشید اسماعیلی است، بازیکنی که در سن 26 سالگی با 101 بازی از نظر سابقه در رده سوم است و همچنین با 13 پاس گل و 12 گل از ین حیث هم در رده سوم قرا دارد، او می تواند با حضور در استقلال در سال های آینده این آمار را بهتر کند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان