//
کدخبر: ۲۵۸۷۵۹ //

واکنش رئیس کمیته استیناف به بیانیه سپاهان: آقای دادرس از لحاظ ادبیات گفتاری این طور است و ارتباطی به کل کمیته ندارد

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: هیچ واکنشی به بیانیه سپاهان نشان نمی‌دهم، چون به آنها توهین شده است.

واکنش رئیس کمیته استیناف به بیانیه سپاهان: آقای دادرس از لحاظ ادبیات گفتاری این طور است و ارتباطی به کل کمیته ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از فارس، علیرضا صالحی در خصوص بیانیه روز گذشته باشگاه سپاهان که در آن اعلام کرد اظهارات سخیف عضو کمیته استیناف نشانه بی شائبه بودن اعلام رأی این کمیته نیست، اظهار داشت: باشگاه سپاهان این صحبت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علیه کمیته مطرح کرده، به خاطر مصاحبه‌ای که مهدی دادرس انجام داد. بحث شائبه و طرفداری نیست. این اظهارات برگرفته از نوع ادبیات دادرس است و ارتباطی به کل کمیته ندارد. آقای دادرس از لحاظ ادبیات گفتاری این طور است. ما هم بارها این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عرض مسؤولان فدراسیون رساندیم که اگر بخشنامه‌ای و دستورالعملی صادر می‌شود که فقط روسای کمیته‌ها صحبت کنند، باید جاری و ساری باشد اما متأسفانه به این موضوع اصلاً توجهی نمی‌شود.

صالحی ادامه داد: تا این که کار به اینجا رسیده و کمیته‌ای که سالیان سال کارش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهد و می‌توان گفت آرایی که صادر کرده مورد قبول جامعه حقوقی و فوتبال و افرادی که نگاه حقوقی به مسائل دارند بوده، یک مصاحبه این چنینی تمام زحمات آن کمیته و یک فدراسیون را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر باد می‌دهد.

رئیس کمیته استیناف در خصوص مصاحبه مهدی دادرس  تصریح کرد: از این مصاحبه دفاع نمی‌کنیم و تمام مسؤولیت آن برعهده شخص مصاحبه کننده است. از آقایان مسؤول در فدراسیون هم خواهش می‌کنیم در مورد این موضوع بررسی و پیگیری کنند. من این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمان آقایان تاج و کفاشیان گفتم و الان هم می‌گویم.

صالحی افزود: این صحبت‌ها موضع ما نیست، یک اظهارنظر شخصی است که دادرس انجام داده،‌ تا دلتان بخواهد هم از این ادبیات او در تمام این سال‌ها و در فضای مجازی وجود دارد. کمیته استیناف بالاترین مرجع رسیدگی رکن قضایی است و جایگاه خاصی دارد.

وی در مورد این که آیا واکنشی به بیانیه سپاهان علیه کمیته استیناف دارد، عنوان کرد: من هیچ واکنشی به آنها نشان نمی‌دهم، چون به آنها توهین شده و در بیانیه‌شان هم این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفتند. من ایراد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوجه شخصی می‌دانم که این صحبت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده، آنها گفته‌اند که شکایت می‌کنیم. اگر قانون این حق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برایشان قائل شده، باید این حق را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعمال کنند. همیشه این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفته‌ام. حتی آیین نامه به آن‌ها اجازه می‌دهد به دادگاه CAS بروند،‌ این حق هر کسی است، کما این که درخواست تجدیدنظر حقشان بود و نمی‌توانم جلوی حق کسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرم. مرجعی که می‌خواهد رسیدگی کند دلایل و مدارک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌بیند. اگر این حکم نقض یا تأیید شود حق آن‌ها است. من نه از نقض آن خوشحال می‌شوم و نه تأیید آن. چون من نظر قضایی خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با همکارانم بررسی کردم و با آیین نامه تطبیق دادیم و آنچه که بود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نوشتیم نه برخلاف حقیقت و آیین نامه.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد رسیدگی به دیگر پرونده‌های این کمیته اظهار داشت: سعی می‌کنیم خیلی سریع به پرونده‌های مهمی که داشتیم رسیدگی کنیم، قرار بود قبل از پایان سال این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهیم اما با داستان کرونا رو به رو شدیم. متأسفانه یکی از اعضای کمیته ما هم مبتلا شد و یک آشفتگی به وجود آمد، لیگ هم تعطیل شده بود و صلاح ندانستیم تشکیل جلسه بدهیم که خطراتی برای سایرین به وجود بیاید. چون اوراق، خودکار و نزدیک بودن افراد به هم به خاطر این که در اتاقی که داریم با کمبود فضا رو به رو هستیم، باعث انتشار می‌شوند. البته این عضو کمیته الان مشکلی ندارد و خوب شده است. ما از پنجشنبه گذشته استارت کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زدیم و سعی می‌کنیم تا آخر ماه پرونده‌های مهمی مانند پرونده ترابیان و کفاشیان، خودرو و فولاد خوزستان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جمع و جور کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۷۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان