//
کدخبر: ۲۵۷۷۱۳ //

پیروانی: چون علیه من و تیم بزرگ پرسپولیس حرف زدند مجبور شدم واکنش نشان دهم

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مدارک جدید در کمیته استیناف نه از سوی سپاهان و نه از سوی پرسپولسی ها ارائه نشده است.

پیروانی: چون علیه من و تیم بزرگ پرسپولیس حرف زدند مجبور شدم واکنش نشان دهم
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین پیروانی در مورد جلسه برگزار شده در کمیته استیناف پس از پایان جلسه و مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال اینطور حرف هایش را با خبرنگاران، آغاز کرد: جلسه خوبی بود. دوستان نظراتشان و ما هم نظراتمان را گفتیم. توقع اجرای قانون را داریم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که چرا رسول پناه در جلسه حاضر نشد، توضیح داد: این را از خودشان بپرسید. در فدراسیون کار داشتند. قرار بود سرپرست سپاهان و مدیر حقوقی باشگاه حضور داشته باشند و از پرسپولیس هم دو نفر حضور داشتیم. شرایط مساوی بود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حمایت نکردن پیشکسوتان از حرف های گذشته او توضیح داد: در این مورد چندین نفر با من تماس گرفتند که ورود کنند ولی من از آنها خواستم که اصلا صحبتی نکنند؛ نه آنها و نه بازیکنان.  گفتم که خودتان را قاطی این موضوع نکنید. افشین پیروانی و میلیون ها هوادار تلاش می کنند تا این موضوع به سرانجام برسد. من هم همیشه از حق پرسپولیس دفاع می کنم. ما رفتیم بازی کنیم و تیم حریف نیامده. حالا نمی خواهم وارد جزئیات شوم. اگر اتفاقی برای پرسپولیس می افتد، مهم ترین عامل هواداران هستند و بعد هم زیرمجموعه ها که تلاش می کنند تا اتفاقات خوب بیفتد.

پیروانی در مورد اینکه آیا مدارک جدیدی در این جلسه ارائه شد، بیان کرد: نه. ممنون از کمیته محترم استیناف که ما را دعوت کردند و ممنون از کمیته انضباطی که رای خود را داده بودند. حالا باید منتظر اعلام رای باشیم.

سوال بعدی از پیروانی در مورد زمان اعلام رای بود که او عنوان کرد: اطلاع ندارم که بخواهم نظر بدهم. باید از خودشان بپرسید.

او در مورد وضعیت مالی باشگاه و بازیکنان اظهار داشت: من با تمام بازیکنان در ارتباطم. مشکلات مالی گریبانگیر جامعه است و پرسپولیس هم مستثنی نیست. امیدوارم آرامش به باشگاه بازگردد. خب پرونده هایی داریم که به تیم دلهره وارد کرده است. اینجا اعلام می کنم که هر کسی تلاش کند، دلهره و ناامیدی را از پرسپولیس دور کند، افشین پیروانی مخلص او هم هست. همه دست به دست هم می دهیم برای قهرمانی های جدید.

پیروانی در رابطه با حواشی رخ داده در روزهای اخیر میان او و امیرقلعه نویی اینطور توضیح داد: همه قابل احترام هستند برای من و همه را دوست دارم. افشین پیروانی هر کنشی که دید، واکنش نشان داد. مطمئنا یک سری بحث ها شد و من جواب دادم. همه برای من قابل احترام هستند و مخلص همه هم هستند. اگر هم کسی از من ناراحت است، من مخلص او هستم. اگر جوابی دادم به خاطر این بود که علیه من و تیم بزرگ پرسپولیس حرف زدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان