//
کدخبر: ۲۵۷۴۴۹ //

رسمی؛ فوتبال در هلند تا سپتامبر به تعویق افتاد

رقابت های فوتبال در هلند تا چند ماه دیگر به تعویق افتاد.

 رسمی؛ فوتبال در هلند تا سپتامبر به تعویق افتاد

به گزارش فرتاک نیوز، حدود 50 روز است که لیگ های مختلف در سراسر اروپا به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و انتشار سریع السیر این بیماری در تمام این قاره، شرایط را برای تعیین زمان ادامه مسابقات فوتبال دشوار کرده است.

اما امروز سایمون کوپر، نویسنده انگلیسی در صفحه توئیتر خود مدعی شد بازی های فوتبال در هلند تا ابتدای ماه سپتامیر یعنی اواخر فصل تابستان به تعویق خواهد افتاد. او این خبر را به نقل از مارک روت، نخست وزیر این کشور اعلام کرده و تاکید کرد بهتر است دیگر کشورها نیز برای ریشه کن شدن هر چه زودتر این بیماری چنین تصمیمی بگیرند. ساعتی قبل نخست وزیر هلند نیز با انتشار بیانیه ای این خبر را تایید کرد و مدعی شد  ممنوعیت تمام رقابت ها  تا اول سپتامبر تمدید شده است. آنها قبلا تاریخ اول ژوئن را اعلام کرده بودند و حالا این پروسه دو ماه دیگر نیز ادامه خواهد یافت.

مارک روت گفت:  "بحران ویروس کرونا یکی از مهم ترین و دردناک ترین دوره هایی است که هر یک از ما تا به حال تجربه می کنیم. من چند روز گذشته کنار شما با این بحران  دست و پنجه نرم کرده ام.  ما نمی خواهیم کاری کنیم ویروس دوباره شیوع یابد. این حداکثر کاری است که در حال حاضر می توانیم انجام دهیم. آرامش بیش از حد باعث موج دوم بیماری می شود که باید از آنها جلوگیری کرد. ما باید بسیار محتاط باشیم."

این در حالیست که امروز یوفا مجدد تاکید کرد شرایط باید به گونه ای پیش برود که امکان از سر گیری فصل و ادامه بازی ها فراهم شود. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال آغاز دوباره مسابقات از اواسط ماه خرداد شنیده شده، اما مشخص نیست این اخبار تا چه اندازه به واقعیت نزدیک هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان