//
کدخبر: ۲۵۵۷۰۸ //

دروازه‌بان پیشین بارسلونا: ابتلا به کرونا، یکی از سخت‌ترین بازی‌های زندگی‌ام بود

دروازه‌بان پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال ترکیه از تجربه ابتلایش به ویروس کرونا به عنوان یکی از دشوارترین بازی‌های زندگی‌اش یاد کرد.

دروازه‌بان پیشین بارسلونا: ابتلا به کرونا، یکی از سخت‌ترین بازی‌های زندگی‌ام بود
به گزارش فرتاک نیوز،

روشتو رچبر، دروازه‌بان اسطوره‌ای تیم ملی فوتبال ترکیه که سابقه بازی در تیم‌های فنرباغچه و بشیکتاش را در کارنامه‌ دارد و بین سال‌های 2003 تا 2006 هم در تیم بارسلونا عضویت داشت، در تاریخ 10 فروردین بود که اعلام شد به ویروس کرونا مبتلا شده است. او که پیش از مثبت اعلام شدن تست کرونایش، به تازگی به همراه خانواده‌اش از آمریکا به ترکیه بازگشته بود، اقدام به قرنطینه خانگی خود و خانواده‌اش نکرده بود.

رچبر 46 ساله که با مرخص شدن از بیمارستان، روند بهبودی‌‌اش را در خانه دنبال خواهد کرد، گفت: آرام‌آرام به شرایط عادی خودم بازمی‌گردم و سلامتی‌ام روز به روز بهتر می‌شود. بدنم کمی ضعیف شده بود، به همین خاطر باید تحت‌ درمان‌های ویژه قرار می‌گرفتم. من حالا در مسیر بهبودی هستم و تنها می‌توانم از خدا قدردانی کنم که روز به روز بهتر می‌شوم.

وی افزود: حالا باید 15 روز در قرنطینه خانگی باشم. ابتلا به این بیماری لحظه دشواری بود و باید بگویم یکی از سخت‌ترین بازی‌های زندگی‌ام بود، اما بدترین قسمت این ماجرا گذشت و سرانجام به خانه بازگشتم. خوشبختانه پنج سال پیش سیگار را ترک کرده بودم.

دروازه‌بان پیشین بارسلونا همچنین به کسانی که این ویروس همه‌گیر را جدی نگرفته‌اند، این پیام را داد: این ویروس واقعاً جدی است و نمی‌توانید آن را شوخی بگیرید. این ویروس خطری برای تمام بشریت است. ما باید در خانه بمانیم و از تماس‌های غیرضروری با افراد دیگر خودداری کنیم. در وهله اول هم باید به حرف افراد متخصص گوش فرا دهیم.

روشتو رچبر در کارنامه‌اش 120 بازی ملی دیده می‌شود که همین باعث شده تا رکورددار بیشترین بازی ملی با پیراهن ترکیه باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان