//
کدخبر: ۲۴۷۶۲۰ //

کرونا گریزی استوکس تکذیب شد

مدیربرنامه های استوکس، شایعه بازنگشتن این بازیکن به ایران را به دلیل شیوع کرونا تکذیب کرد.

 کرونا گریزی استوکس تکذیب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 آنتونی استوکس، مهاجم فراری این روز های تیم فوتبال پرسپولیس هم می تواند یک بازیکن خوب در خط حمله باشد و هم حاشیه ساز خوبی برای یک تیم صدر نشین محسوب شود.

 کارنامه استوکس نشان می دهد این بازیکن از تیم های مطرح آرسنال ، کریستال پالاس، سلتیک و سپس هیبرنیان  به دلیل بی انضباطی های متداول اخراج و راهی آپولون  و سپس ایندپندنت شد و چون راه و روش بی انضباطی زیر زبانش مزه کرده بود، دیری نپایید که در یکی پرونده حقوقی برایش باز و یک باشگاه دیگر هم او را ناکارآمد نامید و رهایش کردند.

زمانی هم که دیگر رمقی نداشت و بازیکن درجه چندم اروپا محسوب می شد، زنوزی او را به تراکتور آورد، اما  باشگاه تراکتور  نتوانست با این بازیکن کنار بیاید و راهی  آدانای ترکیه شد تا بعد از یک استراحت، به  تیم فوتبال پرسپولیس بیاید.

پرسپولیسی که در چند بازی از مشکل گلزنی رنج می برد، به دنبال استوکس رفت و در دبی با او قرارداد بست. استوکس اما باز هم پس از چند دیدار، از تهران به دبی رفته و قصد بازگشت به این تیم را ندارد.

مدیر برنامه های استوکس شایعه بازنگشتن وی را به دلیل ویروس کرونا رد کرد و گفت: بندی در قرارداد استوکس وجود ندارد که به خاطر شیوع ویروس کرونا بتواند از پرسپولیس جدا شود و راهی کشور دیگری شود. استوکس خودش تصمیم گرفته به دبی سفر کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۶۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان