//
کدخبر: ۲۵۵۱۱۸ //

ماشین کی‌روش زیر پای یک مسئول فدراسیون!

ماشین کی‌روش که قرار بوده در اختیار فدراسیون فوتبال باشد همراه با یک خانه در بالاشهر تهران در اختیار یکی از مسئولان فدراسیون قرار دارد و به روی خودش هم نمی‌آورد که باید آن‌ها را برگرداند.

ماشین کی‌روش زیر پای یک مسئول فدراسیون!
به گزارش فرتاک نیوز،

فدراسیون فوتبال ایران با مشکل شدید مالی روبه‌روست. البته مشکل مالی در بخش‌های مختلف کشور وجود دارد. به ویژه حالا که بیماری کرونا به اقتصاد کشور آسیب فراوانی زده است. خیلی از سازمان‌ها و نهاد‌ها و... برای پرداخت دستمزد کارکنان خود در فروردین مشکل دارند. در فدراسیون فوتبال هم این مشکل دیده می‌شود. پول نیست و فدراسیون نمی‌تواند دلار‌های بین‌المللی خود را هم از فیفا بگیرد. حیدر بهاروند سرپرست موقت ریاست فدراسیون که مدتی در بستر بیماری بود، به نزدیکانش گفته پولی ندارند حقوق کارکنان فدراسیون فوتبال را بدهند.

در همین حال، اما فدراسیون هزینه‌هایی می‌کند که برای همه علامت سؤال است. یک‌جور‌هایی بهاروند هم در عمل انجام شده قرار گرفته و نمی‌داند چه‌کار کند. مثلاً ماشین کی‌روش که قرار بوده در اختیار فدراسیون فوتبال باشد همراه با یک خانه در بالاشهر تهران در اختیار یکی از مسئولان فدراسیون قرار دارد و به روی خودش هم نمی‌آورد که باید آن‌ها را برگرداند. این مورانو قرار بود در اختیار مربی تیم ملی باشد ولی بعد از کی‌روش به آن مقام مسئول رسید. اجاره خانه این فرد هم بالاست و فدراسیون حتی از پس آن هم برنمی‌آید. خیلی‌ها در فدراسیون برایشان علامت سؤال شده که چرا باید چنین امتیازی به یک مسئول داده شود. بهاروند هم هنوز نتوانسته قدرت خود را در فدراسیون تثبیت کند تا بتواند یک‌سری کار‌ها را انجام دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان