//
کدخبر: ۱۸۴۹۹۲ //

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی از زبان تاج

رییس فدراسیون فوتبال ایران در تازه‌ترین اظهارنظر از معرفی جانشین کرانچار در آینده نزدیک و انتخاب سرمربی خارجی جدید تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران تا پیش از فینال جام حذفی خبر داد.

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی از زبان تاج
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تاج درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت‌: رایزنی‌هایی در این خصوص انجام شده است و در راه انتخاب سرمربی جدید تیم‌ ملی مشکلات خودمان را داریم. در حال‌ حاضر راهکار جدیدی اتخاذ شده است و سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز بر این اساس به زودی معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: جانشین کارلوس کی‌روش قطعاً خارجی خواهد بود و بزودی و حداکثر تا پیش از فینال جام حذفی معرفی می‌شود.

تاج همچنین با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال امید، گفت‌: با آقای کرانچار به توافق رسیده‌ایم و به زودی جانشین ایشان نیز معرفی خواهد شد. سرمربی تیم‌ ملی یک مربی داخلی است که پس از قطعی شدن معرفی خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران هچنین درباره شکایت کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران، گفت‌: به هر حال مشکلاتی در راه مبادلات ارزی برای کشور وجود دارد و این مشکلات در فوتبال نیز است. ما تعهدات مالی به آقای کی‌روش داریم و این تعهدات را نیز در صدد انجام آن هستیم. پولی به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده شده است تا به حساب ایشان واریز شود.

تاج تاکید کرد: شکایت ایشان به فیفا وارد نیست چون که فیفا می‌داند فدراسیون فوتبال ایران قصدی برای عدم پرداخت طلب کی‌روش ندارد و کلیه تراکنش‌های مالی و سوابق آن نیز برای پرداخت حقوق این مربی موجود است.

وی ادامه داد: اظهارات کی‌روش در گفت‌ وگوهای اخیرش خوب نبوده و لذا برای دفاع از خودمان و دفاع از شکایت کی‌روش از او در فیفا شکایت متقابلی را مطرح کرده‌ایم. چرا که برخی از ادبیات او را نمی‌پذیریم. به هر حال چون او سرمربی تیم‌ ملی فوتبال کلمبیا است مستقیماً نمی‌شود با او مذاکره کنیم. بر این اساس از طریق فیفا با کی‌روش در حال صحبت هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان