//
کدخبر: ۲۵۴۷۸۰ //

مولر قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرد

توماس مولر قرارداد خود را با بایرن مونیخ تا سال 2023 تمدید کرد و به شایعات درباره آینده‌اش در این تیم پایان داد.

 مولر قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که توماس مولر ستاره آلمانی این تیم قرارداد جدیدی با شرایط جدید با این تیم امضا کرده و تا سال 2023 بازیکن این باشگاه آلمانی خواهد ماند.

در شروع فصل جاری شایعات زیادی درباره آینده مولر در بایرن مونیخ مطرح شده بود. مولر که در دوران نیکو کوواچ با بی‌مهری او مواجه شده بود نشانه‌هایی از تمایل خود برای ترک بایرن بروز داده بود. ولی مولر در دوران هانسی فلیک بار دیگر به یکی از مهره‌های اصلی بایرن مونیخ تبدیل شد ودر نهایت قراردادش با این تیم را به مدت دو سال تمدید کرد.

 

مولر بعد از تمدید قراردادش در گفتگو با وبسایت بایرن مونیخ گفت:" من شک ندارم که وقتی بحران کرونا تمام شود و به میدان برگردیم همچنان موفق خواهیم بود. این در حال حاضر انگیزه من است".

ستاره آلمانی بایرن مونیخ در ادامه گفت:" اولویت اول من تمدید قرارداد با بایرن مونیخ بود. باشگاه هم همین نظر را داشت. من دو سوم زندگی‌ام را در بایرن مونیخ گذرانده‌ام و من و این باشگاه برای هم جنگیده‌ایم و می‌جنگم. این باشگاه فقط صاحب‌کار من نیست. عشق و شور من است. خوشحالم که دو سال دیگر در این باشگاه ماندگارم و درون و بیرون از زمین از تمام توانم برای بایرن استفاده خواهم کرد".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان