//
کدخبر: ۲۵۴۶۱۱ //

وستهام خواهان جذب ستاره شیلیایی منچستریونایتد

منچستریونایتد برای ستاره شیلیایی خود الکسیس سانچس به دنبال یک مشتری دائمی می‌گردد و وستهام تمایل خود برای جذب او را اعلام کرده است.

وستهام خواهان جذب ستاره شیلیایی منچستریونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

درحالیکه الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی منچستریونایتد در حال حاضر با یک قرارداد قرضی در اینترمیلان به سر می‌برد، منچستریونایتد در صدد است برای او یک مشتری دائمی پیدا کند. به گزارش دیلی‌میل باشگاه وستهام تمایل خود برای انتقال دائمی او را اعلام کرده و در این مورد با مدیر برنامه‌های او مذاکره کرده است.

سانچس 31ساله که فصل جاری را به عنوان بازیکن قرضی در اینترمیلان حضور داشته نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از سوی آنتونیو کونته تنها در پانزده بازی به میدان فرستاده شده و یک بار موفق به گلزنی شده است.

بر اساس گزارشها در ایتالیا و انگلیس، اینترمیلان تمایلی به حفظ سانچس و دائمی کردن قرارداد او ندارد و این را به منچستریونایتد اعلام کرده است.

دیلی‌میل می‌گوید علت اصلی عدم تمایل اینتر به خرید سانچس از یونایتد، دستمزد بالای 400هزار پوند در هفته او بوده است. با توجه به اینکه منچستریونایتد هم خواهان استفاده از این ستاره شیلیایی نیست، مدیران این باشگاه از قصد خود برای فروش دائمی او خبر داده‌اند.

اما وستهام اخیرا با مدیر برنامه‌های سانچس تماس گرفته و تمایل خود را به مذاکره برای خرید این ستاره شیلیایی اعلام کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان