//
کدخبر: ۲۳۳۵۴۶ //

سولشائر: این بچه‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند

اوله‌گنار سولشائر، سرمربی تیم منچستریونایتد عملکرد بی‌نقص تیمش مقابل نیوکاسل را ستود.

سولشائر: این بچه‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 اوله‌گنار سولشائر پس از برتری پرگل ۴ بر یک تیمش مقابل نیوکاسل در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از عملکرد شاگردان خود تمجید کرد.

سرمربی تیم منچستریونایتد اظهار داشت: پس از  دریافت گل، کاری کردیم که حریف اشتباه کند و به خوبی از فرصت‌ها  بهره بردیم. مقابل واتفورد هم فرصت‌هایی ساختیم، اما استفاده نکردیم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش خاطر نشان کرد: میسون گرینوود  با توپ عالی کار می‌کند و وقتی صاحب توپ است، اکثر اوقات می‌دانید  ضربه‌اش داخل چارچوب خواهد بود. او خیلی دلچسب به توپ ضربه می‌زند و نسبت به اتفاقات، بسیار بی‌اعتناست.

سولشائر همچنین تصریح کرد: وقتی مثل امروز فضا به دست بیاوریم، هر سه مهاجمان تیم مؤثر هستند. این بچه‌ها هرگز تسلیم نمی‌شوند. هواداران می‌دانند حتی اگر عقب باشیم، می‌توانیم در دقایق پایانی یک امتیاز یا حتی هر سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم منچستریونایتد درباره بازگشت پوگبا به میادین هم گفت: او مدت زیادی از میادین دور بوده و هنوز مقداری برای‌اش زود است، اما باید به برگشتن به زمینی بزرگ عادت کند. ما در تمرینات فوتبال ۵ نفره بازی کردیم اما نه ۱۱ به ۱۱. او بهتر و بهتر خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار کرد: اینکه از بازیکنان بخواهیم طی سه روز دو بازی انجام بدهند، منصفانه نیست، اما باید با این قضیه کنار بیاییم. ما تیم جوانی در اختیار داریم که از نظر ذهنی قوی است و این یعنی آماده هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان