//
کدخبر: ۲۵۴۱۳۲ //

اظهارات مدیر سابق میلان درباره مذاکره با راکیتیچ

ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر سابق میلان در مورد احتمال انتقال ایوان راکیتیچ به این تیم صحبت کرد.

اظهارات مدیر سابق میلان درباره مذاکره با راکیتیچ
به گزارش فرتاک نیوز،

در سال های اخیر بارها اخباری در مورد احتمال جدایی ایوان راکیتیچ از بارسلونا و انتقال او به تیم هایی چون میلان، یوونتوس و اینتر از سری آ شنیده شده است. حالا ماسیمیلیانو میرابلی مدعی شد در گذشته و وقتی راکیتیچ در مورد تمدید قرارداد با بارسلونا مردد بوده، با او برای انتقال به میلان به توافقاتی ضمنی دست یافته است.

ماسیمیلیانو میرابلی گفت: "من چیزی را فاش خواهم کرد که پیش از این هرگز به کسی نگفته ام. وقتی که برای باشگاه میلان کار می کردم، به بارسلونا رفتم تا برای خرید ایوان راکیتیچ وارد عمل شوم. او در حال مذاکره درباره قرارداد جدیدش با بارسا بود و من امیدوار بودم که او به پیشنهادهای دیگر در مورد آینده اش گوش فرا دهد.

ما به خانه راکیتیچ رسیدیم، او هیجان زده بود و به من گفت که اگر با بارسلونا به توافق نرسد، به پیشنهاد ما به طور جدی فکر خواهد کرد. این مکالمه تاثیر زیادی روی من گذاشت. من با یک قهرمان آشنا شدم که چیزی جز فوتبال در سر نداشت. زندگی روزمره او حول محور ورزش و حرفه اش او ساخته شده، از غذایی که می خورد، تا استراحتش، تا اوقات آزاد راکیتیچ بین تمرین. در نهایت ایوان راکیتیچ با بارسلونا تمدید کرد، اما من خوشحال شدم که با یک ورزشکار بزرگ دیدار کرده ام."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان