//
کدخبر: ۲۵۴۰۸۶ //

چاه عمیق بدهی‌های استقلال به این آسانی پر نمی‌شود!

بازیکن دهه هفتاد تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت نیاز به یک تغییرات ساختاری دارند تا بتوانند نتیجه بگیرند.

چاه عمیق بدهی‌های استقلال به این آسانی پر نمی‌شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تغییرات مدیریتی آبی پوشان پایتخت و انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال گفت: مشکلات باشگاه استقلال بسیار عمیق است اما آقای سعادتمند حدود دو سال در هیات مدیره استقلال بودند و از شرایط باخبر هستند. من احتمال می‌دهم کسانی در کنار سعادتمند هستند که به طور خصوصی به تیم کمک می‌کنند. باید بخش خصوصی روی کار بیاید و امثال موسوی به کمک سعادتمند بیایند.

او ادامه داد: چاه عمیق بدهی‌های استقلال به این آسانی پر نمی‌شود. این تیم چندین میلیارد بدهی دارد و انتظارات زیادی از استقلال می‌رود. یک زلزله درست و حسابی این تیم نیاز دارد که با یک زیرساخت خوب بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و شاید احمد سعادتمند توانایی این کار را داشته باشد. استقلال در هر سال دچار تغییر می‌شود. مگر می‌شود با این تغییرات هر ساله تیم نتیجه بگیرد؟ با این حال امیدوارم با این تغییرات جدید یک زیرساخت خوبی در استقلال ایجاد شود تا نتیجه لازم گرفته شود.

عالمی درباره اختلافی که فرهاد مجیدی با کادر مدیریتی جدید دارد، خاطرنشان کرد: مجیدی به دنبال این است که ابزار مناسبی داشته باشد و بازیکنانش در آرامش باشد. به خاطر این است که فرهاد مجیدی می‌خواهد خلیل‌زاده و موسوی در باشگاه باشند. حالا اگر سعادتمند و دوستانش بتوانند این امکانات را فراهم کنند، ممکن است که این اختلافات دیگر وجود نداشته باشد. وقتی امکانات لازم به وجود بیاید، دیگر دلیلی برای اختلاف نیست مگر اینکه مساله خاصی در گذشته میان آن‌ها به وجود آمده باشد. در هر صورت امیدوارم با این شرایط، بستر لازم فراهم شود تا استقلال به موفقیت برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان