//
کدخبر: ۲۵۲۹۸ //

منصوریان مرا بخواهد حاضرم فصل بعد بازیکن استقلال باشم

لئوناردو پادوانی یکی از خریدهای خوب این فصل استقلال محسوب می‌شود، بازیکنی که قراردادش رو به پایان است.

منصوریان مرا بخواهد حاضرم فصل بعد بازیکن استقلال باشم

به گزارش فرتاک نیوز، پادو درباره نایب‌قهرمانی تیمش و اتفاقات اخیر و بازی با نماینده عربستان حرف زد.

 

* از بازی با سپاهان شروع می‌کنی؟

ما با استراتژی خاصی به زمین رفته بودیم تا ضمن کنترل توان هجومی سپاهان به این تیم ضربه بزنیم. می‌دانستیم آنها دنبال برد بودند تا سهمیه آسیایی‌شان را بگیرند و برای همین با دقت بالایی به میدان رفتیم. سپاهان تیم خوبی است و انصافاً هم در این بازی خیلی ما را تحت فشار گذاشت.

 

* برای بازی مقابل تیم سابقت چقدر انگیزه داشتی؟

خیلی. می‌دانستم آنها تیمی منسجم هستند و شخصیت بالایی دارند ولی ما هم استقلال هستیم و می‌دانستیم که می‌توانیم در خانه و با حمایت هواداران‌مان برنده شویم. این بازی برای خود ما هم یک بازی خیلی مهم محسوب می‌شد.

 

* چرا نیمه‌های اول گل می‌خورید و دوباره جبران می‌کنید؟

شاید به خاطر دست‌کم گرفتن حریفان باشد. وقتی گل می‌خوریم برای جبران، انگیزه‌های‌مان دو برابر می‌شود. منصوریان اصلاً دوست ندارد استقلال ببازد. او نسبت به استقلال تعصب خیلی بالایی دارد که من در کمتر مربی‌ای نسبت به تیم تحت هدایتش دیده‌ام. او در رختکن با راهنمایی‌هایی که می‌کند ما را برای نیمه آخر طوری به زمین می‌فرستد که هر طور شده نتیجه را جبران کنیم.

 

* رابطه بین بازیکنان با او خوب است؟

عالی. همه علیرضا را دوست دارند. وقتی هم که ناراحت است همه می‌خواهند کاری کنند که او خوشحال شود. البته این رابطه متقابل است و او هم دوست ندارد ناراحتی بازیکنانش را ببیند.

 

* فکر می‌کردی نایب‌قهرمانی به استقلال برسد؟

راستش از ابتدای نیم‌فصل دوم به این موضوع امیدوار شدم. وقتی هم که بازی‌ها را سه گله تمام می‌کردیم خیلی خوشبین‌تر شدم که بتوانیم به صدر جدول برسیم. باید این عنوان را به هواداران‌مان تبریک بگوییم. آنها حقیقتاً یار دوازدهم ما بودند.

 

* پرسپولیس مانع بزرگی برای قهرمانی‌‌تان بود؟

شاید اگر آن همه امتیاز در نیم‌فصل اول از دست نمی‌رفت حالا جای تیم‌های اول و دوم تغییر داشت. با این همه فکر می‌کنم نایب‌قهرمانی برای تیمی که تغییرات زیادی داشته و نفراتش فقط یک نیم‌فصل با هم چفت شدند نتیجه بدی نباشد. ما سهمیه آسیایی را هم گرفتیم و فصل بعد باید جبران این دومی را بکنیم.

 

* فصل بعد هم استقلالی خواهی ماند؟

در این باره مدیر برنامه‌هایم با کادر فنی و باشگاه صحبت می‌کند. من مشکلی برای بازی در استقلال ندارم. با کادر فنی از قبل آشنا بودم و این فصل هم که با هم کار کردیم. بقیه بچه‌های تیم هم که دوستان خوبم هستند.

 

* دوباره به التعاون گل می‌زنی؟

مهمتر از گلزنی من برد استقلال است. ما باید این بازی را ببریم و امید زیادی داریم که الاهلی هم با لوکوموتیو مساوی کند تا به عنوان صدرنشین به دور بعد برویم.

 

* چقدر از التعاون شناخت داری؟ باز هم 3 گل به این تیم می‌زنید؟

متأسفانه با توجه به برد پرگل ما در بازی رفت این ذهنیت برای همه به وجود آمده که التعاون تیم قوی‌ای نیست، اتفاقاً اگر یک بار دیگر آن بازی ا ببینید متوجه می‌شوید که ما در بیشتر زمان بازی در حال دفاع کردن بودیم اما با برنامه کار کردیم و از ضد‌ حملات و فرصت‌های‌مان نهایت استفاده را بردیم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان