//
کدخبر: ۲۵۱۸۵۵ //

بازگشت نیمار به فرانسه غیرممکن شد

نیمار که دوشنبه گذشته با هواپیمای شخصی خود پاریس را به مقصد سائوپائولو برزیل ترک کرد، حالا برای بازگشت مشکل خواهد داشت.

بازگشت نیمار به فرانسه غیرممکن شد

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از آاس، شیوع ویروس کرونا در فرانسه باعث شد تا دولت این کشور دستور به قرنطینه عمومی بدهد. پیش از اعلام قرنطینه اما نیمار پاریس را به مقصد برزیل ترک کرده بود. این در حالی است که طبق دستور تیم بدنسازی پی اس جی، او باید در منزلش در پاریس تمرینات اختصاصی را انجام می داد. هرچند او قوانین را زیر پا نگذاشته چرا که پی اس جی هیچ بازیکنی را مجبور به ماندن در پاریس نکرده بود.

تا روز گذشته مشخص نبود که نیمار در پاریس است با به برزیل رفته اما در نهایت مشخص شد که او دوشنبه گذشته به کشورش برگشته است. منابع نزدیک به نیمار اطلاع دادند که او در برزیل است ولی دستورات تمرینی را هر روز به مدت یک ساعت و نیم و طبق برنامه اجرا می کند.

سپس مشخص شد که تیاگو سیلوا و ادینسون کاوانی نیز به زادگاه شان برگشته اند. هر سه حالا با یک معضل بزرگ مواجه هستند. فرانسه مرزهایش را بسته و به خصوص کسانی که پاسپورت فرانسه را ندارند و یا افرادی که خارج از اتحادیه اروپا هستند، برای رفتن به فرانسه مشکلات جدی تری دارند.

در حال حاضر تمرینات پی اس جی و دیگر تیم های فرانسوی تعطیل است ولی ممکن است در یکی دو هفته آینده تمرینات از سر گرفته شود در حالی که مرزها همچنان بسته خواهند ماند و نیمار، تیاگو و کاوانی قادر به حضور در تمرین تیم شان نخواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان