//
کدخبر: ۸۰۴۹۶ //

نیمار یک پروژه برای پاری سن ژرمن نیست

آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا، برنامه های باشگاه پی اس جی را زیر سوال برد.

 نیمار یک پروژه برای پاری سن ژرمن نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

، پی اس جی سه شنبه شب در زمین خود نتوانست باخت 3-1 بازی رفت برابر رئال را جبران کند و با شکستی دیگر از دور لیگ قهرمانان کنار رفت. این تیم در بازی برگشت، نبود نیمار را با تمام وجود حس کرد.

ساکی در همین رابطه به اکیپ گفت:« از نمایش پی اس جی ناامید شدم. انتظار شور و انگیزه بیشتری را از بازیکنان این تیم داشتم. نمی دانم در ذهن اونای امری(مربی) چه می گذشت. از دیدگاه من او یکی از مربیان بزرگ دنیاست ولی باید این سوال را مطرح کنم که بازیکنان پی اس جی هم به او اعتقاد دارند یا خیر؟

حتی بهترین بازیگران سینما هم نمی توانند یک فیلم با سناریوی بد را نجات دهند و. در فوتبال هم باید تفکرات مربی توسط بازیکنان اجرا شود. پی اس جی هزینه زیادی کرده ولی این کافی نیست. آنها تاریخ اروپایی باشکوهی ندارند و برای رسیدن به موفقیت، نیاز به ایده هایی بهتر و روشن تر دارند.»

نیمار:« نیمار و هیچ بازیکن بزرگی نمی تواند برای یک باشگاه پروژه محسوب شود. این دیدگاه، برنامه ها و چگونگی سازماندهی مدیریت باشگاه است که در درجه اول اهمیت قرار دارد و سپس کیفیت تیمی که در اختیار دارید.

سال 1988 ما با فان باستن قهرمان اروپا شدیم در حالی که او را به تازگی جذب کرده بودیم و تنها سه بازی از 30 بازی لیگ را به طور کامل انجام داده بود. اگر پروزه میلان فقط فان باستن بود، ما هرگز موفق نمی شدیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان