//
کدخبر: ۲۵۱۴۴۴ //

پائولو مالدینی - میلان؛ جدایی قطعی شد

به نظر می رسد جدایی پائولو مالدینی، اسطوره میلان از این باشگاه قطعی باشد.

 پائولو مالدینی -  میلان؛ جدایی قطعی شد

به گزارش فرتاک نیوز، تغییرات گسترده ای در باشگاه میلان در راه بوده و بعد از اینکه چندی قبل این باشگاه با زوونمیر بوبان، مدیر کروات خود قطع همکاری کرد، گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد پایان دوران حضور پائولو مالدینی نیز در عرصه مدیریتی این باشگاه نزدیک است.

به نظر می رسد ایوان گازیدیس مسئولیت خود را در باشگاه میلان آغاز کرده و قصد دارد به زودی در مورد آینده پائولو مالدینی تصمیم بگیرد. شرایط حاکی از آن بوده که امکان ادامه همکاری بین طرفین وجود نداشته و اسطوره محبوب روسونری به زودی از این باشگاه جدا خواهد شد.

روونمیر بوبان، مدیر سابق میلان چندی قبل از ایوان گازیدیس علنا به دلیل آغاز مذاکرات با رالف رانکینگ، سرمربی بلاتجربه آلمانی انتقاد کرده و همین اتفاق باعث جدایی او از میلان شد. به نظر می رسد بوبان و پائولو مالدینی از اینکه در این مقطع از فصل و بدون هماهنگی آنها با سرمربی احتمالی فصل بعدی مذاکره شده عصبانی بوده و به همین دلیل امکان ادامه حضور آنها در کادر مدیریتی میلان وجود ندارد. البته رالف رانکینگ فعلا خبر احتمال همکاری با میلان برای فصل بعد را رد کرده، اما اخبار حاکی از حضور او در سری آ در فصل تابستان برای هدایت میلان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۴۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان