//
کدخبر: ۱۸۹۵۲۱ //

باید کمی سردتر از گذشته با گتوزو باشم!

پائولو مالدینی، اسطوره میلان و یکی از اعضای کادر مدیریتی این باشگاه در مورد رابطه اش با گنارو گتوزو صحبت کرد.

باید کمی سردتر از گذشته با گتوزو باشم!
به گزارش فرتاک نیوز،

پائولو مالدینی چند ماه قبل و به همراه لئوناردو به کادر مدیریتی روسونری اضافه شد و به نظر می رسد تغییراتی گسترده در آینده در مورد این باشگاه پرطرفدار ایتالیایی در راه است. مالدینی از ایده ساخت یک استادیوم مشترک دیگر با باشگاه اینتر نیز سخن گفته است.

مالدینی گفت: "باید احترام به شخص مقابل وجود داشته باشد و این موضوع بین من و گتوزو وجود دارد و ما هر دو تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که اتفاقات به خوبی پیش می رود. دیدگاه ها می توانند متفاوت باشند اما رابطه ما به غلبه بر دشواری ها کمک می کند.

رابطه ما مانند دوست است یا مدیر؟ من باید کمی سردتر از گذشته با گتوزو باشم زیرا مسئولیت های ما متفاوت است. ما در یک تیم اما با نقش های مختلف حضور داریم و دیگر مانند گذشته هم تیمی هم نیستیم.

نقش من در میلان؟ لئوناردو مدیر اجرایی تیم است و نقشی بیش از یک مدیر ورزشی دارد و وی از من خواست تا او را در این ماجراجویی همراهی کنم. برای من تعریف نقش مهم نبوده و مهم است که ما در حال حاضر رهبر امور ورزشی باشگاه هستیم.

آینده میلان؟ ساختن یک میلان قوی و برتر ممکن است کمی طول بکشد، اما ایده ما این است که یک استادیوم شاید همراه با اینتر، اما در بالاترین سطح بنا کنیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان