//
کدخبر: ۱۷۹۷۲۳ //

گتوزو: لاتزیو تیمی بسیار فیزیکی است

گنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی میلان، از اهدافش در آینده روی نیمکت میلان سخن گفت.

گتوزو: لاتزیو تیمی بسیار فیزیکی است
به گزارش فرتاک نیوز،

روسونری که در هفته های اخیر نتایج پر فراز و نشیبی گرفته، برای بازگشت به لیگ قهرمانان تلاش می کند و حریف این هفته آنها، لاتزیو است که یکی از رقبای مستقیم میلان در مسیر کسب سهمیه به شمار می آید و گتوزو آنها را تیمی مانند یوونتوس توصیف کرده است.

گتوزو گفت: "لاتزیو تیمی بسیار فیزیکی است، در این زمینه آنها مانند یوونتوس هستند. لاتزیو با تعداد نفرات بالا در محوطه حاضر می شود و فردا فقط خوب بازی کردن برای میلان کافی نخواهد بود و ما باید با میل به پیروزی بالا در میدان حاضر شویم و این بهترین راه ممکن برای کسب پیروزی است.

اگر ما بتوانیم عملکرد خود در برابر یوونتوس، البته بدون اشتباه را تکرار کنیم بدیهی است من خوشحال خواهم شد. این هفته شرایط خوب بود و ما تمرینات خوبی داشتیم.

من واقعا از صحبت های دیروز مالدینی در مورد ماندنم در میلان لذت بردم، من هنوز قراردادی دو ساله دارم و هدف من بازگشت به لیگ قهرمانان است، بقیه موارد نیز فقط شایعات است. اینکه روکی داور بازی فردا خواهد بود برای ما یک تضمین است زیرا او داوری بسیار خوب و یکی از بهترین ها در ایتالیا محسوب می شود.

شرایط بازیکنان؟ جیجی دوناروما هفته آینده به تمرینات میلان اضافه خواهد شد و پاکوئتا نیز در حال بهبود یافتن است و احتمالا امروز یا فردا دویدن را آغاز خواهد کرد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان