//
کدخبر: ۲۵۱۰۱۴ //

ماجرای درگیری کالدرون با دو ستاره پرسپولیس

فرتاک نیوز؛ علی علیپور و بیرانوند در دوره مربیگری گابریل کالدرون در تیم فوتبال پرسپولیس، درگیری های مختصری را با این سرمربی آرژانتینی داشتند.

 ماجرای درگیری کالدرون با دو ستاره پرسپولیس

به گزارش فرتاک نیوز، نزدیک به دو ماه از دور افتخار گابریل کالدرون پس از پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان می‌گذرد. دور افتخاری که آخرین لحظات مربیگری او در پرسپولیس را رقم زد تا یک خارجی دیگر، پس از موفقیت در جمع سرخپوشان، ایران را ترک کند. او در دوره کوتاهی که نفر اول نیمکت قرمزها بود، در جنجال های زیادی حضور داشت و پیش از درگیری با مدیرعامل باشگاه، با دو بازیکن خود نیز به اختلاف نظر خورد یا حداقل باعث دلخوری آن ها شد.

اولی، علی علیپور بود. مهاجم تیم پرسپولیس که زیر نظر این مربی، بیشترین تعداد بازی را انجام داد، در ماجرای پنالتی چیپ مقابل ماشین سازی و صحبت های کالدرون، به نظر می‌رسید که علیپور از دست کالدرون ناراحت شده و شب گذشته هم این موضوع را علنی کرد. ماجرا این بود که سرمربی پرسپولیس از مهاجم خود خواسته بود که با توجه به خراب کردن پنالتی در بازی جام حذفی مقابل ماشین سازی، او پشت ضربه قرار نگیرد اما پس از اصرار علیپور، «آخرین شانس» را به این بازیکن داد.

همین واژه آخرین شانس، حالا به زعم علیپور روحیه او را پایین آورده است. آقای گل پرسپولیس همچنین گفت که پس از پنالتی چیپ او و انتقاد تند هواداران، انتظار حمایت از سوی گابریل کالدرون را داشت اما این اتفاق برایش رخ نداد و باعث شد تا روزهای سختی را پشت سر بگذارد. این در حالی است که شاید اگر علیپور قبول می‌کرد که پنالتی نزند، چنین اتفاقاتی هم رخ نمی‌داد.

اما داستان مشاجره کالدرون با بیرانوند، مفصل تر بود. داستان به نیمکت نشینی گلر شماره یک برمی‌گردد. جایی که بوژیدار رادوشوویچ چند بازی متوالی در درون دروازه قرار گرفت و باعث شد تا طرفداران پرسپولیس متعجب شوند. ماجرا این است که در تیم پرسپولیس شایعه شده بود که بیرانوند ترکیب تیم را می‌چیند و کالدرون قصد داشت تا خلاف این را نشان دهد اما همانطور که دروازه بان سرخ ها در برنامه فرمول یک گفت، کالدرون دلیل نیمکت نشینی اش را در گفتگو با خود او، عدم آمادگی عنوان می‌کرد و همین موضوع باعث ناراحتی بیرانوند شده بود.

با این حال بیرانوند شب گذشته گفت که مدیر برنامه کالدرون یک بار این موضوع را به این شکل توضیح داد: بعد از این که گفت آقای کالدرون به علیرضا بیرانوند تا نیم فصل استراحت می‌دهم، با خانواده در حال رفتن به کیش بودم مدیر برنامه اش در فرودگاه جلوی من را گرفت و گفت که آقای کالدرون می‌خواست به بچه ها ثابت کند که تو هیچ نقشی در ارنج نداشتی و اگر داشته باشی لااقل خودت را در ترکیب می‌گذاشتی. مشکل من با آقای کالدرون که تا همین الان هم هیچ کس نمی‌دانست، همین بود.

گابریل کالدرون که دوران پسا برانکو را به خوبی مدیریت کرد، در برخورد با بازیکنان فرهنگ و ادبیات خاصی را داشت که برای بازیکنان پرسپولیس غریبه بود. همانطور که یک بار خطاب به براندائو جونیور گفته بود که اگر گل نزنی، یعنی آماتور هستی یا همین برخوردها با علی علیپور و علیرضا بیرانوند که عادت دارند مربیانشان حداقل در ظاهر، از آن ها تعریف کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان