//
کدخبر: ۲۴۳۳۳۰ //
مظفری‌زاده: هنوز یاد نگرفته‌ایم بازی را رها نکنیم!

انتقاد کارشناس داوری از علی علیپور

کارشناس داوری ضمن تایید تصمیمات داور ازبکستانی بازی پرسپولیس و الدحیل، از رفتار غیر حرفه ای بازیکنان ایرانی انتقاد کرد.

انتقاد کارشناس داوری از علی علیپور

به گزارش فرتاک نیوز، سعید مظفری زاده پس از دیدار تیم های الدحیل و پرسپولیس درباره عملکرد تیم داوری ازبکستانی در این بازی نظر خود را به این شرح اعلام کرد:

* در صحنه گل اول تیم الدحیل، برخورد مانژوکیچ با نادری نمی توانست خطا باشد. نادری خودش تعادل خود را از دست داد. ضمن اینکه در ادامه توپ از خط عرضی عبور نکرد و بنابراین گل سالم بود. این گل محصول اشتباه مدافعان پرسپولیس بود که بازی را رها کردند و به سمت داور رفتند تا مهاجم الدحیل گل را به ثمر برساند. این اشتباهات را قبلا هم در فوتبالمان شاهد بوده ایم ولی متاسفانه برای بازیکنان ما درس نمی شود.

* گل دوم الدحیل هم در شرایط سالم به ثمر رسید. مدافع ماقبل آخر پرسپولیس و مهاجم زننده گل در لحظه ارسال پاس روی یک خط قرار داشتند.

* در دقیقه 39 خطای هند علیپور در محوطه جریمه الدحیل به درستی اعلام شد. حتی داور می توانست به خاطر حرکت غیر ورزشی به او کارت زرد بدهد.

* تکل مدافع الدحیل روی مهدی ترابی یک تکل بی ملاحظه بود و به درستی با کارت زرد جریمه شد.

* در دقیقه 60 علیپور در محوطه جریمه برخوردی با مدافع الدحیل داشت. این برخورد سفت و سخت نبود و با ادامه حرکت علیپور، داور برای گرفتن پنالتی مجاب نشد. شاید اگر واکنش بازیکن ما چیز دیگری بود، داور هم تصمیم دیگری می گرفت. در مجموع داور این مسابقه قضاوت خوبی انجام داد و اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان