//
کدخبر: ۲۳۹۷۸۴ //
علیپور: از پاس زیبای امیری نمی‌شد گذشت

شش سال است در پرسپولیس هستم/ هیچوقت دنبال این داستان ها نبودم

مهاجم پرسپولیس نیم فصل دوم را با یک گل زیبا و در یک بازی دشوار آغاز کرد آن هم در حالی که با یک زوج جدید در خط حمله بازی می کرد.

شش سال است در پرسپولیس هستم/ هیچوقت دنبال این داستان ها نبودم

به گزارش فرتاک نیوز، علی علیپور در دقیقه 9 بازی روی یک ضدحمله و پاس زیبای وحید امیری یکی از گل های زیبای این فصل پرسپولیس را با ضربه ای روپا و از پشت هجده قدم به ثمر رساند. او با این گل شش گله شده و یک قدم به صدرنشینان جدول آقای گلی نزدیکتر شد. علیپور بعد از بازی گفت:"  بازی خوبی بود. هواداران خیلی خوب حمایت کردند. با آمدن کادرفنی جدید خداراشکر اولین بازی را با قدرت شروع کردیم."

او افزود:"خداراشکر زحمت بچه ها بود و پاس زیبایی که وحید امیری داد را تبدیل به گل کردم.  واقعیتش را اگر بگویم لطف خدا شامل حالم شد که در آن شرایط سخت این ضربه را زدم. خودم هم فکر نمی کردم توپ به این خوبی به سمت دروازه برود. از پاس خیلی خوب وحید امیری نمی توان گذشت."

مهاجم شماره 70 پرسپولیس در ارتباط با حرف هایی که درباره عدم تمدید قراردادش با باشگاه و همچنین دلخوری اش از جذب مهاجم جدید به گوش می رسد گفت:" بعد از بازی با انصاری فرد و آقا یحیی و آقای پیروانی صحبت کردم. خود آقا یحیی از این حرف ها تعجب کرده است. من شش سال است در پرسپولیس هستم و هیچوقت دنبال این داستان ها نبودم. فکر می کنم دست هایی پشت پرده هست که دارند شیطنت می کنند که ما را به حاشیه بکشانند. با این گل جواب آن کسی که دنبال حاشیه سازی بود را دادم و حالا باید ببینیم از بازی بعد چه حاشیه ای برایم خواهند ساخت."

او در ارتباط با مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالباتشان گفت:" همه بچه ها انتظار داشتند طبق قولی که به ما داده شده بود قبل از این بازی با تراکتور 50 درصد را پر کنند  اما به تعهدشان عمل نکردند. بچه ها نیاز به پولشان دارند و امیدورام هرچه زودتر این اتفاق بیفتد."

مهاجم پرسپولیس در ارتباط با بازی خشن دو تیم و کارت زردی که گرفت افزود:"  با محمدرضا خانزاده صحبت کردم و او می گفت که  خودش را الکی انداخت و داور به من کارت زرد داد. من فکر می کنم تراکتوری ها از اول با پرخاش روی داوری شروع کردند و کمی خودشان بازی را به جنجال کشیدند . داوری در کل خوب بود و خوشحالم که  توانستیم برنده باشیم."

علیپور که امروز در کنار اوساگونا زوج جدیدش در خط حمله بازی می کرد در مورد اضافه شدن استوکس و همچنین هماهنگی اش با اوساگونا گفت:"  انشالله استوکس هم می آید. اوساگونا بازیکن خوبی است، در زمین و هنگام تمرین با هم زیاد حرف می زنیم که بتوانیم بیشتر هماهنگ شویم. انشالله با کمک هواداران بتوانیم گل بزنیم و امتیازات را بگیریم."

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۷۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان