//
کدخبر: ۲۵۰۴۵۱ //

مخالفت‌ باشگاه‌های ایتالیایی با سناریوی پلی‌آف برای به پایان بردن فصل سری A

سران باشگاه‌های سری A با پیشنهاد سناریوی پلی‌آف به منظور به پایان بردن فصل جاری این رقابت‌ها مخالفت کردند.

 مخالفت‌ باشگاه‌های ایتالیایی با سناریوی پلی‌آف برای به پایان بردن فصل سری A
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از اینکه هرگونه فعالیت ورزشی در ایتالیا از جمله مسابقات سری A ایتالیا تا تاریخ 3 آوریل (15 فروردین) با دستور مستقیم جوزپه کونته، نخست وزیر کشور ایتالیا به حالت تعلیق در آمد، سناریوهایی برای به پایان بردن فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی این کشور مطرح شد که یکی از آنها انجام بازی‌های پلی‌آف به منظور شناختن قهرمان، تیم‌‌هایی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می‌کنند و تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر، است.

در همین راستا شب گذشته (جمعه) مجمعی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور مدیران باشگاه‌های ایتالیایی برگزار شد تا درباره چگونگی به پایان بردن فصل بابت شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور ایتالیا بحث کنند. براساس گزارش نیکولو شیرا، خبرنگار نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، باشگاه‌ها اما در این مجمع غیرحضوری با به پایان بردن فصل با بازی‌های پلی‌آف مخالفت کردند.

پیشنهاد دیگری که در این مجمع مطرح شد، این بود که در ماه ژوئن، تیم‌ها هر سه روز یکبار یک بازی انجام دهند تا فصل سری A به نتیجه طبیعی خود برسد. با این شرایط به نظر می‌رسد برگزاری مسابقات یورو 2020 به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد.

   ایده به پایان بردن فصل سری A توسط گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا مطرح شده است، هرچند چنین سناریویی از فصل 05-2004 به بعد در سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا دیده نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان