//
کدخبر: ۲۵۰۰۴۲ //

کلوپ: لیورپول آدریان را سرزنش نمی‌کند

یورگن کلوپ ضمن اذعان به تصمیم‌گیری اشتباه آدریان دروازه‌بان تیمش گفت حاضر نیست او را به خاطر شکست و حذف لیورپول از لیگ قهرمانان مقصر دانسته و سرزنش کند.

 کلوپ: لیورپول آدریان را سرزنش نمی‌کند

به گزارش فرتاک نیوز، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست 3-2 تیمش مقابل اتلتیکو مادرید که به حذف قرمزها از لیگ قهرمانان منجر شد به این اذعان کرد که سنگربان تیمش در این بازی، آدریان، اشتباهی کلیدی انجام داده ولی گفت حاضر نیست او را عامل شکست لیورپول دانسته و سرزنش کند.

کلوپ در گفتگو با خبرنگاران پذیرفت که اشتباه آدریان بهای سنگینی داشته ولی حاضر نشد او را عامل حذف تیمش از لیگ قهرمانان معرفی کند. لیورپول دیشب در خانه‌اش آنفیلد به لطف گل واینالدوم در نیمه اول، با توجه به شکست 1-0 در خانه اتلتیکو در بازی رفت توانست کار را به وقتهای اضافه بکشاند. گل روبرتو فیرمینو در وقتهای اضافه توسط مارکوس یورنته جبران شد تا در دقیقه 120+1 آلوارو موراتا کار را تمام کند. اشتباه مهلک آدریان روی گل یورنته بود که پاس اشتباه آدریان عامل به ثمر رسیدنش بود.

کلوپ در پایان بازی گفت:" هر کسی که بازی را دیده می‌داند که نتیجه می‌توانست چیز دیگری باشد. من از 90 دقیقه اول خیلی راضی بودم. تنها اشتباه ما این بود که گل دوم را خیلی دیر زدیم. من از فوتبالی که بازی کردیم خیلی راضی‌ام. ما برای آنها خیلی دردسر درست کردیم. پاس آدرین ولی خیلی خوب نبود. من او را خیلی دوست دارم ولی تصمیمی که او در آن صحنه گرفت اشتباه بود. از آن به بعد کار برای آنها تا حد زیادی راحت شد. ما کسی را سرزنش نمی‌کنیم. او مرد است و می‌داند اشتباه کرده. ما او را قضاوت نخواهیم کرد".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان