//
کدخبر: ۲۳۸۴۶۰ //

خواسته کلوپ از شاگردانش بعد از ثبت ۱۶ امتیاز اختلاف با تیم دوم

سرمربی لیورپول از بازیکنانش خواست کاری به جدول رده بندی لیگ برتر نداشته باشند و تمرکز خود را در راه قهرمانی در لیگ برتر حفظ کنند.

خواسته کلوپ از شاگردانش بعد از ثبت ۱۶ امتیاز اختلاف با تیم دوم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دیلی میل، در حساس ترین دیدار هفته جاری لیگ برتر لیورپول در خانه به دیدار منچستریونایتد رفت و موفق شد با ۲ گل به برتری برسد. ویرجیل فان دایک در دقیقه ۱۴ و محمد صلاح در دقیقه ۹۰ برای لیورپول گلزنی کردند. با این نتیجه اختلاف لیورپول با تیم دوم جدول در حالی به ۱۶ امتیاز رسید که لیورپول یک بازی عقب افتاده نیز دارد.

هواداران لیورپول برای اولین بار شروع به جشن قهرمانی روی سکوها گرفتند.  یورگن کلوپ با خوشحالی از نتیجه کسب شده گفت:‌ هواداران هر چه می خواهند می توانند بگویند. الان اگر هواداران ما خوشحال نباشند عجیب است. اما ما اینجا هستیم تا کار کنیم. این به همان سادگی است. فضای بسیار مثبتی در تیم است اما باید متمرکز بمانم. ما روز پنجشنبه در برابر ولورهمپتون بازی می کنیم. من فقط به آن بازی و هیچ چیز دیگری علاقه ندارم.

وی گفت: مطمئناً آنها مجاز به خوشحالی و آواز خواندن هستند. البته ما قسمتی از جشن قهرمانی آنها نخواهیم بود و کار خودمان را پیش می بریم.

کلوپ در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: این یک بازی واقعاً خوبی بود ، یکی از بهترین داربی هایی که ما تاکنون بازی کرده ایم. ما در بیشتر دوره های بازی بسیار حاکم بر توپ و میدان بودیم، در کل خیلی خوب بازی کردیم. ما انعطاف پذیر بودیم و شانسهای خوبی ایجاد کردیم. شانس های دیگری هم داشتیم ، بدیهی است تیم حریف هم صاحب موقعیت شود. شروع نیمه دوم کاملاً هجومی بود. حداقل سه یا چهار شانس گلزنی داشتیم و نتیجه نگرفتیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان