//
کدخبر: ۲۴۸۸۷ //

لیورپول بیخیال ساوتهمپتون نمی شود!

در 3 تابستان گذشته لیورپولی‌ها 5 بازیکن از ساوتهمپتون خریده‌اند. آدام لالانا، دژان لاورن، سادیو مانه، ناتانیل کلاین و ریکی لمبرت در ازای 100 میلیون پوند به این تیم آمدند.

لیورپول بیخیال ساوتهمپتون نمی شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از ناکامی در رسیدن به قهرمانی لیگ برتر انگلیس، به نظر کلوپ دوباره ترکیب تیمش را تقویت خواهد کرد. تیم او برای حضور در رقابت برای تاپ فور باید در دیدار روز یکشنبه تیم کلاود پل را شکست دهد. فیل تامپسون، کارشناس اسکای اما گزینه‌های احتمالی لیورپول از ساوتهمپتون را بررسی کرده است.

 

ویرگیل فان دیک

بدون معطلی می‌گویم فان دیک، همیشه از نظر من او بازیکنی بزرگ بوده است. سبک بازی او نشان می‌دهد که برای تیم کلوپ بازیکنی ایده‌آل است. همیشه بازیکنان هلندی لیورپول خوب کار کرده‌اند. ده 60 وقتی مقابل آژاکس کرویف بازی می‌کردیم را به یاد دارم، آن بازی عالی بود. همیشه از درک کویت هم به خوبی صحبت کرده‌ایم. به نظر من این باشگاه ارتباطی با سبک بازی هلندی‌ها دارد. اما مشکل اینجاست که دیگر تیم‌های رتبه اول تا ششم لیگ جزیره هم به دنبال جذب او هستند.

 

رایان برتراند

برتراند دیگر بازیکنی است که می‌تواند به خوبی باعث پیشرفت تیم شود. جیمز میلنر یک بازیکن فانتزی است، اما یک دفاع چپ ذاتی نیست و از طرفی هم سخت است که تصور کنیم آلبرتو مورنو در این تیم آینده‌ای دارد. برتراند اما یک مدافع عالی است و تا اینجای کار توانسته به خوبی مراحل پیشرفت را پشت سر بگذارد و سرعت خوبی هم برای پیشرفتش داشته است.

 

اوریلو رومئو

تیم‌های زیادی هستند که رومئو را هم می‌خواهند. او فصلی فوق‌العاده داشته است و دقیقا می‌تواند ترکیب لیورپول را تقویت کند. او یک بازیکن ویران کننده است، انگیزه خوبی دارد و قدرت و توانایی‌اش در پاس دادن هم عالی است. من معتقدم او به لیورپول توانی می‌دهد که هم اکنون آن را کم دارد. بازیکنی است که به خوبی موقعیت ایجاد می‌کند و به نظر من یکی از بازیکنان جذاب در دسترس برای خریدن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان