//
کدخبر: ۲۴۸۱۲۴ //

واکنش فرشاد پیوس به جو ایجاد شده علیه پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس در انتقاد نسبت به جو شکل گرفته، مدعی شد حمایت هواداران و ثبات و تلاش بازیکنان ماحصل موفقیت این تیم بوده است.

 واکنش فرشاد پیوس به جو ایجاد شده علیه پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرشاد پیوس در انتقاد نسبت به جو ایجاد شده علیه قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بی ریشه و بدون سابقه در قهرمانی نیست که اکنون بخواهند اینچنین قهرمانی‌های آن را زیر سوال ببرند. فارغ از اشتباهات داوری که مسلما برای هر تیمی اتفاق افتاده و در این فصل طبق ادعای کارشناسان کمترین اشتباه به سود پرسپولیس بوده، باید از زحمات کادرفنی چه در دوران برانکو و چه بعد از آن با حضور کالدرون و اکنون یحیی گل محمدی برای نمایش موفق تیم قدردانی کرد.

 وی ادامه داد: پرسپولیس همواره برای قهرمانی جنگیده و جزو مدعیان محسوب می‌شده و اینکه اکنون کسی بخواهد تلاش بازیکنان و موفقیت‌های آنها را نادیده بگیرد ریشه در ضعف خودشان و ناتوانی در رقابت دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: اگر کسی بخواهد قهرمانی تیم را مهندسی کند، آن حمایت هواداران، تلاش بازیکنان و از خودگذشتگی آنها در کنار قدرت کادرفنی و مدیریت باشگاه بوده است. پرسپولیس چه در فصلی که قهرمانی را به دلیل اشتباه داوران در فصل پانزدهم از دست داد و چه طی سه فصل گذشته که با اقتدار قهرمان شد، نمایش برتری نسبت به رقبای خود داشته است و این شرایط را در فصل جاری نیز دنبال کرده است. دوستان بهتر است به جای بهانه‌جویی به دنبال برطرف کردن ضعف‌های خود بوده و در رقابت در زمین تلاش برای موفقیت را دنبال کنند.

پیوس درباره عملکرد چوکای تالش نیز گفت: با حمایت‌های دلگرم کننده هواداران در کنار مسوولان تالش خوشبختانه شرایط خوبی در جدول داریم. 5 بازی باقی مانده و 6 امتیاز از نزدیک‌ترین رقیب فاصله داریم. هیچ چیز اما تمام نشده و تا روزی که امتیاز لازم برای صعود به دسته اول را به دست نیاوردیم اجازه خوشحالی نخواهیم داشت. فعلا که مسابقات به تعویق افتاده و باید دید در آینده شرایط به چه شکل خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان