//
کدخبر: ۲۴۷۶۲۹ //

واکنش تند وحید امیری به اتهامات به پرسپولیس

بگویند کجا و چه کمکی به ما شده که می‌گویند مهندسی؟

واکنش تند وحید امیری به اتهامات به پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل شهرخودرو، وحید امیری بود. وحید امیری که در این دیدار کنار علیپور در خط حمله بازی کرد موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل زیبا به بشار رسن بدهد. اما نکته عجیب امیری در این بازی عصبانیت شدید و اعتراض‌های عجیب او به داور در لحظات پایانی بود که تا به حال سابقه نداشته است. با وحید امیری در خصوص این اتفاقات و سایر مسائل مربوط به پرسپولیس گفت‌وگویی انجام شده که در ادامه می‌خوانید.

یک گل و یک پاس گل، روز خوبی مقابل شهرخودرو داشتی…

    خدا را شکر می‌کنم توانستم به پرسپولیس کمک کنم. تنها وظیفه‌ام را به‌عنوان یک بازیکن انجام دادم. امیدوارم کادر فنی و هواداران از عملکردم رضایت داشته باشند. در مورد گلی هم که زدم تلاش بچه‌ها بود. من فقط تمام‌کننده بودم و زحمات آن‌ها را تبدیل به گل کردم. این موضوع را از ته دلم می‌گویم اینکه من گل بزنم اصلاً مهم نیست، تنها چیزی که اهمیت دارد قهرمانی و موفقیت پرسپولیس است که امیدوارم در پایان فصل این اتفاق برای چهارمین فصل متوالی رخ دهد و هواداران‌مان خوشحال شوند.

با اتفاقاتی که افتاد و از دست دادن امتیاز توسط رقبای اصلی‌تان در راه قهرمانی، به نظر می‌رسد قهرمانی چهارم نزدیک است.

    خب با توجه به اتفاقاتی که در هفته بیست‌ویکم رخ داد و تیم‌های مدعی امتیاز از دست دادند، جایگاه ما در صدر جدول محکم‌تر شد و خدا را شکر توانستیم اختلاف امتیاز خوبی با بقیه تیم‌ها پیدا کنیم. ولی تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده و نباید خودمان را از حالا قهرمان بدانیم. اگر طرز فکرمان این باشد و در باد این اختلاف امتیاز بخوابیم بدجوری تنبیه می‌شویم. به همین دلیل باید خیلی باهوش باشیم و نهایت تلاش‌مان را برای پیروزی در بازی‌ها انجام دهیم.

شهرخودرو را چطور دیدی؟ خیلی‌ها می‌گویند بعد از جدایی گل‌محمدی این تیم ضعیف شده است.

    انصافاً تیم بسیار باکیفیتی بودند و بازی خوبی مقابل ما انجام دادند. به نظرم اصلاً ضعیف نبودند. نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها مطرح شد. دیدار سختی مقابل شهرخودرو داشتیم، ولی با ارائه یک بازی خوب توانستیم ۳ امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.

در اواخر بازی رفتاری از وحید امیری دیدیم که بی‌سابقه بود…

    بله باید واقعیت را بپذیرم. این رفتار از من وحید امیری بعید بود. اول از همه عذرخواهی می‌کنم، چون اصلاً رفتارم مناسب نبود و بعد هم قول می‌دهم دیگر چنین چیزی از من نمی‌بینید، ولی انصافاً مدافع شهرخودرو توپ را با دست زد و پنالتی بود. هرچند داور اعتقادی به آن نداشت.

نتیجه بازی با سپاهان هم که ۳- صفر شد…

    خب با توجه به اتفاقاتی که رخ داد و گزارش ناظر و تیم داوری فکر می‌کنم این نتیجه عادلانه بود، چون ما از هر لحاظ آماده بازی با سپاهان بودیم، ولی آن‌ها به هر دلیلی در زمین حاضر نشدند.

حالا و باتوجه به شیوع ویروس کرونا به نظرت بهتر نیست بازی‌ها لغو شود؟

    من به شخصه در جایگاه تصمیم‌گیری نیستم. به‌نظرم باید تابع قانون باشیم. اگر بگویند بازی‌ها لغو شود هم ما اطاعت می‌کنیم و مشکلی نداریم. می‌دانم که اوضاع سخت است، ولی ما نمی‌توانیم کاری بکنیم. من خودم به این موضوع حساسم و سعی می‌کنم کاملاً مسائل بهداشتی را رعایت کنم تا مشکلی پیش نیاید.

در این روز‌ها بعضی‌ها مدعی شدند بازی‌ها لیگ برتر به نفع پرسپولیس مهندسی می‌شود و می‌خواهند کاری کنند تا شما امسال هم قهرمان لیگ برتر شوید. نظرت چیست؟

    من واقعاً نمی‌فهمم این مسائل از کجا آب می‌خورد. انصاف هم چیز خوبی است. آن‌هایی که از مهندسی حرف می‌زنند بگویند کی و کجا به پرسپولیس کمک شده است؟ چه کاری برای‌مان انجام دادند؟ در کدام بازی به ما لطف کردند؟ تیم ما زحمت می‌کشد و در زمین بازی می‌جنگیم تا پیروز شویم، ولی اینکه این حرف‌ها زده می‌شود واقعاً بی‌انصافی است.

وحید نتایج پرسپولیس در آسیا خوب نبوده، دلیلش چیست؟

    قبول دارم خوب نبودیم و نتوانستیم پیروزی به دست بیاوریم. به هر حال اتفاقات فوتبالی باعث شد از دو بازی تنها یک امتیاز بگیریم، ولی اصلاً ناامید نیستیم، چون هنوز ۴ بازی تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و مطمئن باشید ما از گروه‌مان صعود می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان