//
کدخبر: ۲۴۷۲۱۴ //

احتمال بازگشت استراماچونی به فوتبال آسیا

سرمربی سابق استقلال در گفت وگویی اعلام کرد که احتمال بازگشت اش به فوتبال آسیا وجود دارد.

احتمال بازگشت استراماچونی به فوتبال آسیا

به گزارش فرتاک نیوز؛ استراماچونی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی«اسکای اسپورتس ایتالیا» گفت:احتمال سرمربیگری دوباره در آسیا برایم به وجود آمده است و رفتنم به استقلال انتخابی خاص و شجاعانه بود

سرمربی سابق استقلال : رفتن به آن سوی دیگر دنیا انتخابی خاص و حتی شاید انتخابی شجاعانه بود، آن هم در زمانی که فرصت مناسب مربیگری برایم محقق نشده بود. حضور در ورزشگاهی همچون این (ورزشگاه آزادی)، در تیمی با میلیون‌ها هوادار و حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجربه فوق‌العاده‌ای بود.

وی افزود: متأسفانه ما با توجه به مشکلات عدیده‌ای که داشتیم، شروع خوبی نداشتیم که حالا صحبت درباره‌اش بی‌فایده است اما در ادامه موفق شدیم استقلال را به صدر جدول برسانیم و از حیث ورزشی از دستاوردی که در این تیم داشتم، خوشحالم. ایران بخشی از دنیاست که فوتبال در آن رشد زیادی داشته است.

استراماچونی افزود: در حال حاضر احتمالات جدید برایم به منظور سرمربیگری در قاره آسیا به واسطه نتایج خوبی که در ایران با استقلال به دست آوردم به وجود آمده است. به طور مشخص هدف اولم حضور در لیگی رقابتی مثل سری A ایتالیاست اما من سرمربی جوانی هستم و اگر فرصت مناسبی برای سرمربیگری در ایتالیا فراهم نشود، نسبت به ارزیابی پیشنهادها مهم دیگرم تردید نخواهم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان