//
کدخبر: ۲۴۶۴۲۶ //

چطور لیگ های والیبال و دیگر رشته ها تعطیل می شود اما سلامتی فوتبالیست ها مورد توجه نیست؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا نیز به مانند برخی از مربیان و بازیکنان حاضر در لیگ برتر از ادامه این بازی ها در شرایط فعلی ابراز نارضایتی کرد.

چطور لیگ های والیبال و دیگر رشته ها تعطیل می شود اما سلامتی فوتبالیست ها مورد توجه نیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از اتفاقاتی که در روزهای اخیر در ورزش ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا افتاد تمامی رقابت های فوتبال ایران به استثنای لیگ برتر به حالت تعطیل درآمد و قرار شد تا بازی های لیگ برتر تنها بدون حضور تماشاگران برگزار شود. به همین منظور در گفتگویی با ابراهیم صادقی نظر وی را در رابطه با این موضوع پرسیدیم.

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: متاسفانه موضوع ویروس کرونا در چند روز گذشته تمام فضای رسانه ای کشور را معطوف خود کرده است اما هیچ واکنش منطقی از متولیان فوتبال شاهد نیستیم.

او ادامه داد: همه شنیدیم که بازی های لیگ برتر لغو نمی شود اما واقعا فوتبالیست ها هم جزیی از همین جامعه هستند و بدون تماشاگر برگزار کردن مسابقات چاره کار نیست. الان با این برنامه ریزی یعنی فوتبالیست ها و تمامی عوامل برگزاری مسابقه یعنی مصون از این بیماری هستند؟ حتما فوتبالیست ها کرونا و هیچ ویروس مربوط به بیماری دیگری نمی گیرند که این رقابت ها هنوز تعطیل نشده است!

سرمربی تیم سایپا در ادامه گفت: تمام تلاش بخش مدیریت و کادرفنی تیم، جلوگیری از اضطراب و به هم ریختگی ذهنی بازیکنان است، اما این روزها شرایط رسانه ای به گونه ای است که نمی شود بگوییم نگران نباشید و آنها و خانواده‌هایشان حق دارند نگران باشند. این اتفاق یعنی به هدر دادن زحمت همه عوامل فنی و مدیریتی تیم.

صادقی در پایان گفت: واقعاً جای سوال دارد که چطور لیگ های والیبال و دیگر رشته ها تعطیل می شود اما سلامتی فوتبالیست ها مورد توجه نیست؟ امیدوارم پاسخ قانع کننده ای از متولیان ورزش بشنویم زیرا مراقبت و حفظ سلامتی، انسان ها از هر قهرمانی و مدالی ارزشمند تر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان