تاریخ انتشار: 1398/12/06 23:06
دیدارها را لغو کنید؛
کد خبر: 69608

دست‌نشان:بازیکنان سپیدرود از ترس کرونا در تمرینات شرکت نمی‌کنند

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بیماری کرونا یک بیماری خطرناک است و با توجه به آمار شهر رشت از نظر شیوع ویروس کرونا چندان امن محسوب نمی‌شود بنابراین درخواست من لغو دیدارهای سپیدرود است.
دست‌نشان:بازیکنان سپیدرود از ترس کرونا در تمرینات شرکت نمی‌کنند

نادر دست‌نشان روز سه‌شنبه اظهار داشت: در بازگشت کاروان تیم از بابل سه بازیکن ما دچار سرماخوردگی شدند و تعدادی از بازیکنان سپیدرود رشت به دلیل ترس از بیماری کرونا در تمرینات شرکت نمی‌کنند.

وی افزود: تمرین امروز سپیدرود با ۱۴ بازیکن برگزار شد و سایر نفرات تیم در این تمرین غایب بودند و چاره‌ای جز رویارویی با مشکلات نداریم.

سرمربی  سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: بیماری کرونا یک بیماری خطرناک است و مردم با تمام وجود وحشت دارند تا به این بیماری مبتلا نشوند. در روزهای گذشته ما برای رسیدن به محل تمرین حداقل ۳۰ دقیقه زمان نیاز داشتیم اما الان در کمتر از ۱۰ دقیقه به محل تمرین می‌رسیم.

دست‌نشان تصریح کرد: می‌گویند بازی بدون تماشاگر برگزار شود اما در ورزشگاه محل برگزاری تماشاگران به بالای سقف مجاور می‌آیند و تعدادشان زیاد است آیا می‌توان آنها را کنترل کرد؟ سلامتی مردم برایشان اهمیت ندارد؟

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات لیگ یک چیست؟ مسوولان دنبال چه موضوعی هستند؟ این که هر چهار روز یک بار بازی برگزار کنند و بازیکنان در معرض مصدومیت باشند کار عاقلانه ای‌ است؟

سرمربی سپیدرود رشت در پایان گفت: به خدا جان آدم‌ها و سلامتی مردم خیلی بیشتر از فوتبال اهمیت دارد و مسوولان فوتبال نباید این موضوع را فراموش کنند.

امروز در پی افزایش سرعت شیوع ویروس کرونا و گستردگی آن در استان گیلان مدیرعامل باشگاه سپیدرود با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان تعلیق بازی های سپیدرود تا مهار این بیماری کشنده شد.

در قسمت‌هایی از نامه باشگاه سپیدرود رشت به فدراسون فوتبال آمده است: در بازگشت از بابل چندین نفر از بازیکنان و اعضای تیم سپیدرود با بروز علایم اولیه این بیماری ناشناخته بستری و تحت مداوا قرار گرفتند. لذا به جهت حفظ سلامت اعضای تیم میهمان و میزبان، داوران، مسوولین برگزاری مسابقه و خبرنگاران و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری در بین جامعه ورزش کشور از مسوولین برگزاری مسابقات درخواست می‌شود که همگام با سایر اعضای جامعه برگزاری مسابقات فوتبال را تا ریشه کن شدن و کنترل این بیماری به حالت تعلیق درآورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7y6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دست‌نشان: می‌خواهیم پرسپولیس را شکست دهیم