//
کدخبر: ۲۴۶۰۶۵ //

ماجرای درگیری بازیکن ملی پوش با سرمربی

یکی از بازیکنان ملی پوش فوتبال ایران با سرمربی تیمش دچار درگیری شده است.

 ماجرای درگیری بازیکن ملی پوش با سرمربی
به گزارش فرتاک نیوز،

 دانیال اسماعیلی فر یکی از ستارگان تیم فوتبال ذوب آهن و فوتبال ایران محسوب می‌شود که در نیم فصل پیشنهاداتی داشت، اما تصمیم گرفت تا در ذوب بماند و با این تیم فصل را به پایان برساند.

رادولوویچ سرمربی ذوب آهن که از عملکرد بازیکنان تا حدود زیادی پس از دیدار با استقلال راضی بود، در مصاحبه‌ای بیان کرد مهدی قائدی می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و همچنین برخی صحبت‌ها را درباره بازیکنان خود انجام داد.

صحبت‌های سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن در رسانه‌ها سبب شد تا دانیال اسماعیلی فر نیز صحبت‌هایی با خبرنگاران داشته باشد و با رادولوویچ درگیری لفظی پیدا کند.

او در این باره بیان کرد: وقتی مربی می‌گوید که ذوب‌آهن شرایط حضور در جمع ۵ تیم برتر را ندارد باید بداند که تا چند وقت پیش ما تنها نماینده فوتبال ایران در آسیا بودیم و خیلی از مربیان آرزوی حضور در این تیم را داشتند. مربیانی مانند یحیی گل‌محمدی که حالا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است مدتی در این تیم بوده‌اند.

او افزود: تمام تیم‌های ایران خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان ذوب‌آهن هستند. روز اولی که رادولوویچ هدایت ذوب‌آهن را قبول کرد شرایط تیم را می‌دانست، اما، چون برخی حرف‌ها را در رسانه‌ها گفته است من هم در رسانه‌ها جوابش را می‌دهم.

این درگیری‌ها سبب شده تا مدیران ذوب آهن دست به کار شوند و خواهان این هستند که مشکلات این ۲ را حل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۰۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان