//
کدخبر: ۲۴۵۰۳۴ //

پیروزی سپاهان در لیگ برتر والیبال

پیروزی والیبال سپاهان مقابل خاتم اردکان، برتری نامی‌نو در رده‌بندی لیگ بسکتبال بانوان و هدیه قلعه‌نویی به مدیر تیم ملی قطر از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

پیروزی سپاهان در لیگ برتر والیبال
به گزارش فرتاک نیوز،

در روز 30 بهمن ماه علاوه بر این‌که تیم والیبال سپاهان در لیگ برتر خاتم را شکست داد، تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو در اولین دیدار رده‌بندی به برتری رسید.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

تیم‌های والیبال خاتم اردکان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16 در سالن آیت‌الله خاتمی مقابل هم قرار گرفتند که سپاهان به دوازدهمین برد خود دست پیدا کرد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

در این مسابقه تیم میزبان که دو دست از حریف خود عقب بود به بازی برگشت و کار را به تساوی کشاند، اما طلایی‌پوشان سپاهان موفق شدند در نهایت با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 24 بر 26، 21 بر 25، 25 بر 23، 25 بر 23 و 9 بر 15 بازی را به سود خود رقم بزنند.

هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد که ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 9، 25 بر 22 و 25 بر 11 از سد شورا و شهرداری قزوین گذشت؛ باریج اسانس نیز توسعه اقتصادی اطلس را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

بر اساس بازی‌های انجام شده تاکنون صعود تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن و باریج اسانس کاشان به مرحله پلی‌آف قطعی شد.

مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر جدی نبوده و ستاره تیم فوتبال ذوب‌آهن در بازی مقابل استقلال حاضر خواهد بود اما هادی محمدی، مدافع بلندقامت سبزپوشان که در تمرینات از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است، در بازی یکشنبه هفته آینده غایب بوده و قادر به همراهی تیمش نیست.

تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان در اولین بازی خود در مرحله رده‌بندی در باشگاه آرارات میزبان نفت آبادان بود که در پایان نامی نو توانست حریف خود را با نتیجه 72 بر56 شکست دهد و گام نخست را برای قرار گرفتن در سکوی سومی محکم بردارد.

سرمربی تیم سپاهان به دعوت مدیران فوتبال قطر از کمپ تیم‌های ملی این کشور دیدن کرد؛ امیر قلعه‌نویی که به همراه کاروان سپاهان در شهر دوحه به سر می‌برد، با حضور در کمپ تیم‌های ملی این کشور ضمن بازدید از این مجموعه با طلال محمد کعبی، مدیر تیم‌های ملی قطر دیدار و هدیه‌ای را به رسم یادبود به او اهدا کرد.

تیم فوتبال سپاهان بعدازظهر امروز با پرواز مستقیم از دوحه راهی اصفهان شد و بازیکنان این تیم تمرینات‌شان را برای بازی روز یکشنبه (4اسفند) مقابل پرسپولیس، از فردا آغاز می‌کنند.

در دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ فوتبال بانوان در ارومیه زنان همیاری ارومیه 2 بر یک ذوب‌آهن اصفهان را شکست دادند؛ ذوب‌آهن با 18 امتیاز در رده هشتم و همیاری ارومیه با 16 امتیاز در رده نهم جدول رقابت‌ها جای دارند.

براساس رأی صادر شده کمیته انضباطی در پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از استقلال تهران در خصوص امیرارسلان مطهری، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوای خواهان را رد کرد؛ آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان اصفهان صبح امروز و برای دومین‌بار برگزار شد و در پایان از مجموع 17 رأی شهبازی با کسب 9 رأی به عنوان رئیس جدید هیأت کبدی استان اصفهان انتخاب شد، معتمدی نیز در این مجمع موفق به کسب 8 رأی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان