تاریخ انتشار: 1396/08/11 14:18
سرمربی اروند در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 175488

علوی: تیم حریف خسته بود/ امیدوارم بازیکنانم مغرور نشوند

اروند خرمشهر در یک بازی یک طرفه موفق شد 6-1 گل ابریشم تهران را شکست دهد.
علوی: تیم حریف خسته بود/ امیدوارم بازیکنانم مغرور نشوند

 محمد علوی سرمربی تیم فوتبال اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این تیم گفت: در روزی که برای اولین بار 80 درصد بازیکنان خودمان را داشتیم، خداروشکر نتیجه خوبی گرفتیم. تمام شادی ما تا فردا تمام می شود و باید برای بازی بعد تلاش کنیم تا روند خوب خودمان را ادامه بدهیم.

وی افزود: تیم حریف هم تیم خوبی بود اما خسته بودند، من به عنوان یک فوتبالی درک می کنم وضعیت آن ها را. پرواز آن ها انجام نشد و 12-13 ساعت با اتوبوس سفر کردند، ولی فوتبال همین است و بعضی وقت ها  آدم ها را جریمه می کند و خوشایند نیست.

وی ادامه داد: از تک تک بازیکنانم راضی هستم، تیمی که بتواند 6 گل بزند تیم خوبی است. بازیکنان تاکتیک پذیری داریم و همه حرف های ما را اجرا می کنند و امیدوارم در بازی های بعدی مغرور نشوند.

علوی خاطر نشان کرد: مسئولین شهر زیاد حمایت نمی کنند و امیدوارم به تنها نماینده خرمشهر کمک کنند و حمایت ها بیشتر شود چون دلخوشی مردم خرمشهر است این تیم است. مشکلات مالی زیادی داریم، امیدواریم هرچه زودتر توسط منطقه آزاد خرمشهر حل بشود.

وی افزود: به امید خدا از مرحله اول صعود می کنیم، ولی کار سخت در مرحله دوم است ولی انشاالله با بازیکنانی که ما داریم و 1-2 بازیکنی که اضافه می کنیم به لیگ یک صعود کنیم.

سرمربی اروند در خاتمه گفت: از مردم خوب خرمشهر تشکر می کنم بخاطر حمایت هایشان و در همه شرایط از ما حمایت کردند، امیدوارم حضور آن ها در ورزشگاه بیشتر بشود تا بتوانیم نتایج خوبی برای مردم خرمشهر کسب کنیم.

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4paoor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علوی: شناختی از شاهین نداریم/ 95درصد بازیکنانی که خواستیم را جذب کردیم
سرمربی اروند در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

محمد علوی: امسال صد در صد لیگ یکی هستیم
سرمربی اروند خرمشهر مطرح کرد؛

محمد علوی سرمربی اروند خرمشهر شد
اختصاصی| سرپرست اروند خبر داد؛

توپ خانه خیبری‌ها در صدر، اروند در جایگاه دوم
نگاهی آماری به بهترین و بدترین خط حمله؛