//
کدخبر: ۲۴۴۰۸۲ //

مدیرعامل ماشین‌سازی: نتایج اخیر ماشین‌سازی را هم نگران کننده نمی‌دانیم

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با بیان اینکه هیئت مدیره همچنان از سرمربی خود حمایت می‌کند، گفت: شیخ‌لاری به کارش در ماشین‌سازی ادامه می‌دهد.

 مدیرعامل ماشین‌سازی: نتایج اخیر ماشین‌سازی را هم نگران کننده نمی‌دانیم
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ نصیرزاده درباره نتایج ضعیف ماشین‌سازی در هفته‌های گذشته، اظهار داشت: ما نگرانی بابت این موضوع نداریم و نتایج اخیر ماشین‌سازی را هم نگران کننده نمی‌دانیم. به هر حال پنجره نقل و انتقالات ما در نیم فصل بسته بود و نتوانستیم تیم را ترمیم کنیم.

وی افزود: همه تلاش مان را می‌کنیم و امیدواریم که ان‌شاءالله نتایج ما تیم در هفته‌های آینده بهبود پیدا کند. جو خیلی خوبی در تیم ما حاکم است و باشگاه نیز به تمامی تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کرده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در واکنش به این سوال که «با توجه به عملکرد ماشین‌سازی در نیم فصل دوم، آیا این باشگاه همچنان از احد شیخ‌لاری حمایت خواهد کرد یا خیر؟»، گفت: بله، آقای شیخ‌لاری سرمربی ماشین‌سازی است و ایشان به کارش ادامه خواهد داد. البته مدیرعامل مجری تصمیمات هیئت مدیره است. هیئت مدیره باشگاه نیز تا این لحظه تصمیم گرفته که از آقای شیخ لاری حمایت کند.

نصیرزاده به بیان مشکلات ماشین‌سازی در امر گلزنی پرداخت و یادآور شد: متاسفانه در در ایران مهاجم گلزن کم است و اکثر گلزن‌ها هم هافبک‌ها هستند. مهاجمانی هم که در سال‌های گذشته عنوان آقای گلی را به دست آورده‌اند، اکثراً مهاجم بودند.

وی با بیان اینکه «ماشین‌سازی هنوز موفق نشده مطالبات شیمبا را به دست او برساند تا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود»، گفت: ما باید یک پولی را به حساب شیمبا واریز کنیم، اما او یک سال و نیم است که از حسابش در هنگ‌کنگ استفاده نکرده و بانک مرکزی هنگ‌‎کنگ، حساب مربوط به این بازیکن را مسدود کرده است. ما این موضوع را به فیفا هم اطلاع داده‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان