//
کدخبر: ۲۴۳۵۶۳ //

ستاره لیورپول، سورپرایز المپیک توکیو؟

بحث حضور محمد صلاح در مسابقات المپیک توکیو، به شکل جدی تری مطرح شده است؛ اتفاقی که می تواند جذابیت مسابقات فوتبال المپیک را تا حدود زیادی افزایش دهد.

 ستاره لیورپول، سورپرایز المپیک توکیو؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات المپیک در ماه‌های جولای و آگوست سال ۲۰۲۰ در توکیو ژاپن برگزار خواهد شد و مصر یکی از ۱۴ کشور حاضر در رقابت های فوتبال این دوره از بازی ها خواهد بود. به عنوان بخشی از قوانین فیفا برای این رقابت ها، تیم ها مجاز به انتخاب سه بازیکن بالای 23 سال هستند اما سایر تیم باید متشکل از بازیکنانی باشد که متولد 1 ژانویه 1997 یا بعد از آن هستند.

در المپیک های قبلی نیز ستاره های بزرگی در ترکیب تیم های ملی خود حاضر شدند. نیمار، سرژ گنابری و برونو فرناندز از این دست بازیکنان بودند که در المپیک ۲۰۱۶ ریو در ترکیب تیم های ملی المپیک کشور شان حضور داشتند.

حالا اما شایعات زیادی درباره احتمال حضور محمد صلاح در ترکیب تیم ملی المپیک مصر مطرح شده است؛ موضوعی که حالا سرمربی تیم المپیک مصر یعنی شوقی قریب به آن واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: " از میان سه بازیکن بزرگسال که ما می‌خواهیم داشته باشیم، صلاح تنها گزینه‌ای است که ما تا حال آن را انتخاب کرده ایم چرا که او یکی از سه بازیکن برتر جهان است. هیچ کس از کادر فنی تیم ملی المپیک با محمد صلاح تماس نگرفته تا در مورد آن صحبت کند. ما این موضوع را با رئیس کمیته موقت امور فوتبال در مصر یعنی آمر ال گنانینی در میان گذاشتیم، که باید با این بازیکن تماس بگیرد.

صادقانه بگویم، حضور صلاح کنار ما بسیار دشوار به نظر می رسد. اگر او هم قبول کند، برای راضی کردن لیورپول نیز باید تلاش زیادی انجام شود."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۵۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان