//
کدخبر: ۲۴۲۹۳۱ //

ماجرای رد درخواست علیپور از سوی مجیدی پس از شادی گل جنجالی چه بود ؟

سرمربی استقلال پیشنهاد گلزن پرسپولیس در دربی برای دلجویی از هواداران آبی را رد کرد.

ماجرای رد درخواست علیپور از سوی مجیدی پس از شادی گل جنجالی چه بود ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی سوت پایان نیمه اول دربی به صدا درآمد، خیلی‌ها متوجه شدند علیپور به سمت فرهاد مجیدی رفت و همه بدون تردید گفتند گلزن پرسپولیس از سرمربی استقلال بابت شادی گل غیرمنتظره اش که تقلید شادی دیاباته بود عذرخواهی کرده است.

مرور تصاویر تلویزیونی هم نشان می‌داد علیپور قصد و غرض قبلی برای این شادی نداشت و بلافاصله بعد از گلزنی به سرش زد ادای شیخ را دربیاورد.

او در لحظه به کمال، ترابی، انصاری و نوراللهی گفت چنین قصدی دارد که احمد نور با او مخالفت کرد و گفت این کار را نکن. احمد حتی انصاری و ترابی را با خودش برد، ولی علیپور با کمک کمال نقشه‌اش را پیاده کرد که صدای بهزاد غلامپور و نیمکت‌نشینان استقلال درآمد.

تماشاگران استقلال هم از همان لحظه تا پایان نیمه اول یک صدا به علیپور توهین کردند. همین شد که علیپور بین دو نیمه سراغ فرهاد رفت و بعد از عذرخواهی به مجیدی گفت:

    لطفاً دست من را بگیر و همراه هم سمت سکو‌های طرفداران استقلال برویم و من از طرفداران استقلال عذرخواهی کنم و تو هم از آن‌ها خواهش کن به من فحش ناجور ندهند. من نمی‌خواستم تماشاگران استقلال را عصبی کنم و فقط می‌خواستم جلوی عکاس‌ها ژست بگیرم.

گویا فرهاد هم با رد درخواست علیپور در جواب او می‌گوید:

    علی‌جان من حرفی ندارم، ولی می‌ترسم بدتر تحریک شوند و حمله ها ادامه پیدا کند. همین که سمت من آمدی، کافی است و جو عوض می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان