//
کدخبر: ۲۴۲۵۱۹ //

اسکوچیچ انتخاب مناسبی نیست/سرخابی‌ها به یک‌اندازه شانس پیروزی داشتند

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید انتخاب اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی کار درستی نبود.

 اسکوچیچ انتخاب مناسبی نیست/سرخابی‌ها به یک‌اندازه شانس پیروزی داشتند
به گزارش فرتاک نیوز،

بیژن ذوالفقار نسب، کارشناس فوتبال درباره تساوی ۲ بر ۲ دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهرآورد ۹۱ گفت: با وجود این که در هر دو تیم بازیکنانی بودند که در داربی کم تجربه بودند و این فشار را به طور کامل درک نکرده بودند اما بازی خوبی را مشاهده کردیم و هر دو تیم عملکرد قابل قبولی داشتند. هم استقلال و هم پرسپولیس به یک اندازه موقعیت داشتند و امکان پیروزی برای هر دو تیم به یک اندازه بود.

این مربی پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا تعویض مهدی قائدی، مهاجم استقلال، در دقیقه ۷۶ تصمیم درستی بود؟ گفت: این یک تصمیم فنی بود و مربوط به سرمربی تیم استقلال می‌شود و بنده درباره این سوال پاسخی ندارم. حتما سرمربی صلاح تیم را در آن دیده بود که این بازیکن را تعویض کند. هر مربی استراتژی خودش را دارد و ما از آن خبر نداریم که بخواهیم درباره آن نظر بدهیم.

او افزود: قائدی بازیکن خوبی است. او یک سال است که در استقلال بازی می‌کند و با دیگر بازیکنان به هماهنگی خوبی رسیده است. در این بازی نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد و خودش را با دیگر بازیکنان تیم تطبیق داد. قائدی در گل دوم نقش کلیدی داشت و به تیم خود در طول بازی کمک شایانی کرد.

مربی پیشین تیم ملی درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: بنده نیز با برخی از پیشکسوت‌های فوتبال ایران در این موضوع موافق هستم که اسکوچیچ در حال حاضر انتخاب مناسبی برای تیم ملی نیست. شخصی که به عنوان سرمربی تیم ملی ایفای نقش می‌کند، باید کارنامه خوبی داشته باشد. سرمربی‌ای برای تیم ملی مناسب است که بازیکن خوبی بوده باشد، در تیم‌های مطرح دنیا بازی کرده و سرمربی تیم‌های بزرگ بوده باشد. این درحالی است که اسکوچیچ همیشه در تیم‌های درجه دو مربی گری کرده است و حتی در آن تیم‌ها هم نتیجه مطلوبی نگرفته است.

او افزود: این انتخاب فدراسیون فوتبال جای هیچ دفاعی ندارد. فدراسیون فوتبال زمان زیادی برای انتخاب سرمربی داشت و از آن استفاده نکرد.

ذوالفقارنسب با بیان این که نباید امید خود را برای صعود تیم ملی از دست بدهیم گفت: زمان زیادی تا مسابقات پیش رو تیم ملی نمانده است اما این موضوع نباید وضعیت بازیکنان و کادرفنی تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهد. امید به صعود تیم ملی هنوز زیاد است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۵۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان