//
کدخبر: ۲۴۲۹۲۷ //

پلیس‌بازی استقلال در عراق/ کار سخت شهرخودرو برابر مدافع عنوان قهرمانی

دو تیم فوتبال استقلال و شهرخودرو ایران در اولین بازی‌های خود در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف الشرطه عراق و الهلال عربستان خواهند رفت.

پلیس‌بازی استقلال در عراق/ کار سخت شهرخودرو برابر مدافع عنوان قهرمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 نخستین بازی‌های فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا، فردا با ۴ دیدار آغاز خواهد شد که طبق برنامه ۲ نماینده ایران یعنی استقلال و شهرخودرو برابر حریفان عراقی و عربستانی خود به میدان خواهند رفت.

الشرطه عراق - استقلال ایران، ساعت ۱۸:۰۰، ورزشگاه فرانسو حریری اربیل

استقلال در حالی مهمان نماینده عراق است که روز پنج‌شنبه با نتیجه ۲ بر ۲ برابر پرسپولیس در داربی ۹۱ متوقف شد. آبی‌ها که توانسته بودند با کنار زدن الکویت کویت و الریان قطر به مرحله گروهی صعود کنند، حالا باید بدون فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی و شیخ دیاباته به مصاف حریف عراقی خود بروند. آبی‌ها در ۵ دیدار اخیر خود ۳ پیروزی کسب کرده‌اند و امید زیادی به امیرارسلان مطهری و مهدی قائدی در خط حمله دارند. استقلال ایران با ۳۳ امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد.

در سوی دیگر زمین، تیم عراقی مدت‌ها است به میدان نرفته و با ۴ امتیاز از ۳ بازی در رده یازدهم لیگ عراق قرار دارد. این تیم در ۵ دیدار اخیر خود، ۳ شکست را متحمل شده و آمادگی خوبی برای دیدار با نماینده ایران ندارد.

دیگر دیدار این گروه را دو تیم الوحده امارات و الاهلی عربستان برگزار خواهند کرد.

الهلال عربستان - شهرخودرو ایران، ساعت ۱۸:۱۰، ورزشگاه الوصل شهر دوبی

مدافع عنوان قهرمانی در حالی در نخستین بازی خود در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقیب ایرانی خود می‌رود که در ۵ بازی اخیر خود شکستی نداشته و صدرنشین لیگ عربستان است. یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا کشور امارات و شهر دوبی را به عنوان میزبان بی‌طرف خود برگزیده است و کار سختی مقابل نماینده آماده ایران دارد.

نخستین حضور مشهدی‌ها به عنوان نماینده ایران در معتبرترین جام باشگاهی آسیا در حالی رقم خورده است که شهرخودرو باید در اولین پیکارش به مصاف قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها به میدان برود.  شاگردان سرآسیایی نیز روند خوبی دارند و در ۴ بازی آخر خود بازنده نبودند. نماینده ایران با شکست الرفاع بحرین و السیلیه قطر به مرحله گروهی رسید و کار سختی برای کسب امتیاز در نخستین دیدار خود دارد.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم پاختاکور و شباب الاهلی امارات در ازبکستان برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان