//
کدخبر: ۲۴۲۹۲۴ //

همه چیز از استقلال – الشرطه ؛ از غایبان بزرگ استقلال تا رویارویی با تیم ریشه دار عراقی

استقلال در اربیل عراق به مصاف الشرطه خواهد رفت. در جلسه هماهنگی این دیدار مقرر شد تیم فوتبال استقلال با پیراهن یک دست آبی در بازی مقابل الشرطه به میدان برود.

همه چیز از استقلال – الشرطه ؛ از غایبان بزرگ استقلال تا رویارویی با تیم ریشه دار عراقی
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت.

متخصص آسیا: فرهاد که به عنوان بازیکن به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافته، به عنوان مربی هم آمار خوبی از خود به جا گذاشته است. مجیدی در دو باری که در دوره قبلیِ حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت آبی ها نشسته بود، یک تساوی و یک برد مقابل الدحیل و العین کسب کرده بود. در مرحله پلی آف هم به دو برد مقتدرانه برابر الکویت و الریان رسید تا آمار خوبی را از خود در آسیا به جا گذاشته باشد.

غایبان استقلال در عراق: با تصمیم مجیدی فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی و عارف غلامی همراه تیم به عراق سفر نکردند.

تیم ریشه دار عراقی: الشرطه یکی از قدیمی ترین باشگاه های آسیاست. در سال ۱۹۳۸ میلادی تاسیس شده و تا کنون ۵ قهرمانی در فرمت قدیم و ۵ قهرمانی در فرمت جدید لیگ عراق به دست آورده و فصل گذشته، قهرمان عراق شده است.این تیم از ۳ بازیکن خارجی در ترکیب خود بهره می‌برد. جونیور مابوکو کونگویی و دیه‌گو کالدرون کلمبیایی مهاجمان جدید این تیم هستند.تونی ماواجی، هافبک ۲۹ ساله اوگاندایی هم دیگر بازیکن خارجی الشرطه است.

*دوشنبه ۲۱ بهمن ۹۸

الشرطه عراق – استقلال ایران ساعت ۱۸:۰۰ ورزشگاه اربیل

* تیم داوری از کشور اردن این بازی را سوت می زنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۹۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان