//
کدخبر: ۲۴۱۶۵۹ //

با یحیی گل‌محمدی تیم کاملا پرسپولیسی شد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است داوران نسبت به سرخ‌پوشان پایتخت کم‌لطفی می‌کنند.

با یحیی گل‌محمدی تیم کاملا پرسپولیسی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس  درباره شرایط پرسپولیس گفت: من نمی‌توانم نظر فنی دهم اما بازی خوبی بود و مهم این است که پرسپولیس توانست به سه امتیاز دست یابد. گل‌محمدی، کادر فنی و مدیریت باشگاه همگی برای این تیم زحمت می‌کشند و با آمدن آقای گل‌محمدی  تیم یک پارچه و کاملا پرسپولیسی شده است. بازیکنانم با همه مشکلاتی که درگیر آن هستند تمام تلاش خود را برای جلب رضایت هواداران به کار بسته اند و امیدوارم که مشکلات موجود حل شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره داربی تهران هم گفت: این بازی تقابل دو تیم خوب پایتخت است و مطمئنا پیش بینی درباره این بازی به دلیل جنبه احساسی آن سخت است. در این بازی‌ها جدای از رقابتی که بین دو تیم وجود دارد، همه بازیکنان و هواداران خارج استادیوم با یک دیگر رفاقت دارند. امیدوارم که بازی خوبی باشد و هواداران دو تیم از نتیجه راضی باشند و هر تیمی که تلاش بیشتر و عملکرد بهتری داشت، پیروز میدان باشد.

او در مورد سه اخطاره شدن و محرومیت شجاع خلیل‌زاده از داربی اظهار کرد: داوران بعضی مواقع نسبت پرسپولیس کم لطفی دارند و به نظرم خطای صورت گرفته به اندازه‌ای نبوده که باعث دریافت کارت زرد و محرومیت او از داربی شود. نمی‌دانم این کم لطفی از کجا سرچشمه می‌گیرد ولی این را هم باید در نظر گرفت که بشر جایزالخطا است و ممکن است این تصمیمات بدون برنامه و هدف خاصی انجام شده باشد. به هر حال داوران قاضی بازی هستند و برای حیثیت خودش هم که شده تشخیص اشتباه نمی‌دهد و در این صحنه هم احتمالا دلیل قانع کننده‌ای برای این تصیم داشته است و شاید در آن لحظه خطای قبلی خلیل‌زاده را فراموش کرده بود. ولی ما دیدیم در بعضی از بازی ها خطاهایی با شدت بیشتر انجام شده و اتفاقی نیافتاده است. بنظرم این مسائل باید در کمیته داوران مطرح شده و تصمیمی اخذ شود که ضرری به باشگاه‌ها و بازیکنان وارد نشود. به هر حال بازی سخت و محکمی در آبادان بوده و بچه های تیم آبادان بازیکنان متعصبی هستند و ترجیح دادند که شهر خودشان محکم بازی کنند.

کلانی درباره حضور اوساگونا کنار علی علیپور در خط حمله پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به مهاجمی در کنار علی علیپور داشت و قطعا برنامه‌ای برای خرید این بازیکن از پیش وجود داشته است و مدیریت و کادرفنی طی بررسی‌های که داشتند به این نتیجه رسیدند که اوساگونا می‌تواند در خط حمله پرسپولیس مفید باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان