//
کدخبر: ۲۴۱۴۵۴ //

فرمول برنده یحیی گل محمدی در پرسپولیس

دومین برد پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در حالی مقابل صنعت نفت آبادان کسب شد که این تیم مالکیت توپ کمتری نسبت به حریف خود داشت.

فرمول برنده یحیی گل محمدی در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی یک بر صفر رسید که مالکیت توپ کمتری نسبت به حریف خود داشت. فرمولی که یحیی گل‌محمدی در بازی با تراکتور تبریز نیز پیش گرفت تا سرخپوشان با هدایت این مربی در دو دیدار گذشته، حداکثر امتیازات را از آن خود کنند.

بازیکنان پرسپولیس در دیدار روز گذشته خود ۴۸ درصد مالکیت توپ داشت اما بازیکنان این تیم توانستند بیش از ۸۰ درصد پاس های خود را سالم به مقصد برسانند.

پرسپولیس که فوتبال هدفمند را دنبال می کند توپ را به حریفان خود می دهد اما فضا را برای بازیسازی از هافبک ها می گیرد تا بتواند با ارسال پاس های رو به جلو برای مهاجمان خود موقعیت گلزنی ایجاد کنند.

پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان شش موقعیت گل ایجاد کرد که هیچ کدام از آنها با بی دقتی علی علیپور و کریستین اوساگونا به گل تبدیل نشد تا احمد نوراللهی از روی ضربه ایستگاهی، برای سرخ ها سه امتیاز را به ارمغان بیاورد.

یحیی گل‌محمدی که از ابتدای این بازی از احمد نوراللهی به عنوان هافبک بازیساز استفاده کرده بود در دقیقه ۶۷ دست به تعویض زد تا بشار رسن جای کریستین اوساگونا را گرفته و بتواند توپ ها را در میانه میدان به خوبی برای سرخ ها به چرخش در آورد.

تغییری که کمک زیادی به پرسپولیس کرد تا از زیر فشار حملات نفتی ها خارج شود و بتواند با ضدحمله های خطرناک خود دفاع آبادانی ها را عقب نگه دارد.

گل محمدی در حالی پرسپولیس را برای بازی با استقلال تهران آماده می کند که احتمالا بار دیگر از سیستم فعلی خود مبنی بر دادن توپ به حریف و گرفتن فضا از آنها استفاده کند. روشی که استقلالی ها نیز در ان به خوبی عمل می کنند و باید دید کادرفنی جدید سرخ ها چگونه می توانند راه های نفوذ آبی پوشان به محوطه جریمه خود را بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان