//
کدخبر: ۲۴۱۱۹۰ //

برگ برنده استقلال مقابل پرسپولیس در دربی

محمد مومنی درست است که پرسپولیس از نظر شخصیتی در جدول بالاتر است اما از نظر روانی استقلال بالاتر است چون در آسیا گل‌های زیادی به رقبا زده و هنوز در بازی‌های آسیایی محک نخورده است.

 برگ برنده استقلال مقابل پرسپولیس در دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

 بازیکن سال‌های دور استقلال می‌گوید پرسپولیس به علت صدرنشینی در لیگ از شخصیت بالاتری برخوردار است اما آبی‌ها به واسطه بردهایشان در آسیا و گل‌های زده زیاد، انگیزه بیشتری در داربی دارند.

محمد مومنی درباره پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: مجیدی روز به روز احاطه بیشتری روی تیمش پیدا می‌کند و تفکرات خودش را به وسیله این بازیکنان پخته‌تر می‌کند. این موضوع یک امیدواری به آینده با این سرمربی جوان است تا استقلال به اهدافی که در گذشته دست پیدا نکرده، برسد.

بازیکن سال‌های دور استقلال درباره ناتوانی مجیدی در استراحت دادن به بازیکنان اصلی تیمش اظهار کرد: مهم این بود که مجیدی استراحت ذهنی را به تیم تداعی و توانست به تیم کمک کند و گره‌های کور نفت را به وسیله وریا و سایر بازیکنان باز کرد. با این اتفاق سه امتیاز به حساب استقلال واریز شد و بازیکنان قبل از داربی، انگیزه خوبی گرفتند.

وی درباره مصدومیت دیاباته در این دیدار و تاثیر بود و نبود این بازیکن در داربی، تاکید کرد: بودن دیاباته خیلی مهم است، چون دیاباته با مهدی قائدی پخته شده و به تفکرات و خلاقیت‌های تاکتیکی مدنظرشان دست یافتند. خلا این بازیکن خیلی به استقلال ضربه می‌زند. به همین اندازه هم وجودش مثمرثمر است. امیدوارم اتفاق خاصی رخ نداده باشد و استقلال در داربی پایتخت از وجود دیاباته استفاده کند.

مومنی درباره وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس در داربی هم گفت: این بازی یک جنگ روانی است. هر تیمی که ظرفیت روانی بیشتری داشته باشد، می‌تواند برنده باشد. کادرفنی هر دو تیم می‌تواند به وسیله بازیکنان ایده‌های خود را به گونه‌ای در زمین پیاده کنند  و اگر بازیکنان تسلط خوبی روی تدابیر مربیان داشته باشند و کمتر اشتباه کنند، می‌توانند از موقعیت‌های به دست آمده به نحو احسن بهره ببرند.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه کدام تیم از شرایط بهتری در آستانه داربی برخوردار است، گفت: احساس می‌کنم کفه ترازو برای هر دو تیم مساوی است. درست است که پرسپولیس از نظر شخصیتی در جدول بالاتر است اما از نظر روانی استقلال بالاتر است چون در آسیا گل‌های زیادی به رقبا زده و هنوز در بازی‌های آسیایی محک نخورده است. این موضوع برگ برنده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان