تاریخ انتشار: 1398/11/08 00:58
یادداشت سردبیر؛
کد خبر: 73072

آقای بیاتلو؛ غوره نخورده مویز شده ای! نود ارومیه و حاشیه های خود ساخته!

وحید بیاتلو سرمربی جوان نود ارومیه حواشی خود ساخته ای درست می کند که به این تیم آسیب جدی خواهد رساند.
آقای بیاتلو؛ غوره نخورده مویز شده ای! نود ارومیه و حاشیه های خود ساخته!

نادر دارستانی؛ لیگ دسته اول فوتبال کشور در رقابت های این فصل آبستن حوادث مختلفی بوده است که یکی از آنها حضور موفقیت آمیز نود ارومیه  بوده که توانسته خود را در جمع تیم های مدعی معرفی کند به طوری که در نیم فصل اول تمامی نگاه ها را به خود معطوف نمود و به همراه تیم های مس رفسنجان، گل ریحان البرز و فجرسپاسی، تیم هایی بودند که توانستند 33 امتیاز در نیم فصل اول کسب نمایند.

اما حضور نود ارومیه در بین این تیم ها یک شگفتی محسوب میشد، چرا که هیچ توقعی از این تیم با توجه به شرایط موجود نبود و فرتاک ورزشی نیز در چندین مرحله از وحیدبیاتلو سرمربی جوان این تیم به نیکی یاد کرد که در حین جوانی و با توجه به مشکلات موجود توانسته یک تیم شایسته را روانه مسابقات نماید.

البته ناگفته پیداست که نقدهای کوچکی نیز بر ایشان گرفته می شد که نباید اسیر احساسات و هیجانات ناشی از استرس مسابقات شود، چرا که اکثر تیم های لیگ یک که با این تیم بازی داشتند، به نوعی از نوع رفتارها گله مند بوده و خیلی از بازی های این تیم با حواشی همراه است که برای این تیم می تواند بسیار مهلک و کشنده باشد چرا که حواشی حاکم بر این تیم بزرگترین مانع در جهت رسیدن به موفقیت ها خواهد بود.

اما قبل از آغاز مسابقات نیم فصل دوم، با جدایی محسن عاشوری از خوشه طلایی، به یکباره شاهد حضور وحیدبیاتلو بر سر تمرینات این باشگاه بودیم تا جدایی اش را از نود ارومیه اعلام کرده باشد، خبری حاشیه ای که خیلی زود هم با ورود نادر قاضی پور نماینده مردم شریف ارومیه و به خواست هواداران، منجر به بازگشت این مربی به نود ارومیه شد تا بیاتلو باز هم اسیر یک تصمیم احساسی و هیجان زده شده باشد.

با آغاز نیم فصل دوم او به همراه نود ارومیه از چهار بازی انجام گرفته تنها توانست چهار امتیاز کسب کند یعنی میانگین هر بازی یک امتیاز به طوری که در بازی با علم و ادب تبریز تیم بحران زده پیروز میدان شدند، در برابر تیم بحران زده دیگر لیگ یک سپیدرود رشت شکست خورده و در برابر رایکابابل و آلومینیوم اراک نیز مساوی نمودند تا مشخص شود که بیاتلو و شاگردانش در مسیر خوبی قرار ندارند چرا که بازی های نسبتا ساده تر را این چنین نتیجه گرفته اند و در ادامه به طور قطع با حریفان قدرتمندتری مواجه خواهند شد که ادامه این مسیر آنها را از جمع تیم های مدعی جدا نموده و آرزوی هواداران دوست داشتنی این تیم را بر باد خواهد داد!

 به دنبال کسب این نتایج ناامید کننده از یک تیم مدعی و دوست داشتنی با هوداران پرشور، فرتاک ورزشی در یک اقدام حرفه ای و برای تلنگر به این مربی، امروز مطلبی را منتشر و بر روی خروجی سایت و کانال قرار داد. مطلبی با این عنوان:«نتایج ناامیدکننده در چند هفته اخیر؛ بیاتلو و نود ارومیه در بیم و امید به صعود!» منتشر نمود و در آن نوشتار نسبت به روند نتیجه گیری نود ارومیه انتقاد داشته و می خواست تلنگری بر این تیم و کادر فنی آن وارد نماید تا قبل از این که دیر بشود، چاره ای اندیشیده شود تا خیل عظیم هواداران دوست داشتنی نود ارومیه در آینده و پایان لیگ افسوس فرصت های از دست رفته را نخورده باشند.

 به دنبال انتشار این مطلب که در آرشیو سایت و کانال محفوظ بوده و کاملا مشخص است که هدف نگارنده چه می باشد، متاسفانه مربی جوان و بی تجربه این تیم، به دور از شان و جایگاه مربیان بعنوان معلم و هدایت کننده، طی تماس تلفنی و پیامکی هر آن چه که خود مستحقش بودند را بیان نمودند که در جای خود قابل پیگیری می باشد.

اما نکته اینجاست که آقای بیاتلو؛ شما هنوز غوره نخورده مویز شده ای! بگذار چند  فصل مربیگری در کارنامه ات ثبت شود، موفقیتی هم کسب کنی بعد این طور دور بردار و زمین و زمان را بهم بدوز!

 شما که تحمل یک انتقاد ساده را نداری، چگونه می خواهی در سطح اول فوتبال این کشور مربیگری کنی؟ این که هر تیمی در ارومیه از حواشی به وجود آمده از سوی کادرفنی نود ارومیه گله مند است، مشخص می شود که از کجا سرچشمه می گیرد!

گناه هواداران دوست داشتنی ارومیه چه هست که باید تاوان بی تجربگی یک مربی جوان را بدهند که تحت فشارهای کنسل شده از بازگشت دوباره به ارومیه و عدم حضور در ساوه را باید پس بدهند!

آقای بیاتلو؛ حضور در کادر فنی یک تیم و فشار مسابقات و نتایج گرفته شده، پستی و بلندی های خاص خود را دارد و یک مربی وقتی موفق است که بتواند با حقایق کنار بیایید، نقدها را گوش بدهد و اگر منطقی است به آن عمل نماید و حتی اگر منطقی نباشد، با سعه صدر و دلایل منطقی، نویسنده را متوجه اشتباهاش نماید، نه این که با ادبیات چاله میدانی بخواهد رفتار کند.

جان کلام این که هنوز جوان هستی و اول راه، توصیه میکنم از این پس ضمن بالا بردن دانش فنی، مراقب گفتار و رفتارت باشی چرا که بعنوان یک مربی مسئولیت هدایت را بر عهده داری و با این ادبیات ره به جایی نخواهی برد و امیدوارم این بار آخری باشد که الفاظی بکار میبری که شایسته شان یک مربی نیست. یا حق 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zjm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال 6 امتیازی در حساس ترین بازی هفته بیستم/ مچ اندازی جانانه بیاتلو و حطیبی در سرمای ارومیه
نود ارومیه- آلومینیوم اراک؛