//
کدخبر: ۲۳۹۴۷۳ //

روز ویژه برای ستاره پرسپولیس در مقابل تراکتور(عکس)

شجاع خلیل زاده از معدود فوتبالیست هایی است که پس از ترک تراکتور و بازی در پرسپولیس، واکنش های تندی را متوجه خود ندیده است.

شجاع خلیل زاده

به گزارش فرتاک نیوز، لیگ پانزدهم و زمانی که تراکتوری ها انگیزه خود را به سبب اتفاقات لیگ چهاردهم از دست داده بودند، شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنانی بود که در ترکیب تیم تونی اولیویرا و سپس امیر قلعه نویی درخشید و تراکتوری ها را دوباره به استادیوم کشاند. او در دربی تبریز دو بار گلزنی کرد اما عمر حضورش در تیم قرمزپوش تبریزی خیلی به طول نیانجامید و شجاع پس از یک فصل بازی در سپاهان، این بار پیراهن سرخ پرسپولیس را برتن کرد.

خلیل زاده که همیشه سعی کرده رابطه خوبی با هواداران داشته باشد، باوجود جدایی از تراکتور و سپس بازی در پرسپولیس، هرگز واکنش تندی را از سوی هواداران تراکتور متوجه خود ندید. حتی شجاع در تبریز گل حساسی را به تیم ماشین سازی زد اما برخورد محترمانه اش سبب شد تا تراکتوری نیز احترام او را حفظ کنند.

شجاع که احتمالا در بازی با تراکتور فیکس خواهد بود، پس از یک ماه پرحاشیه در فصل نقل و انتقالات، حالا امیدوار است که بتواند در مقابل تیم سابق خود یک روز ویژه را تجربه کند و علاوه بر درخشش در دفاع، در فرآیند هجومی نیز تاثیرگذار ظاهر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان