//
کدخبر: ۲۳۷۴۳۲ //

ساری: از رونالدو خواهم پرسید می‌خواهد بازی کند یا نه!/ مقابل اودینزه، بوفون در دروازه می‌ایستد

مائوریتزیو ساری از احتمال بازی نکردن ستاره پرتغالی تیمش خبر داد.

ساری: از رونالدو خواهم پرسید می‌خواهد بازی کند یا نه!/ مقابل اودینزه، بوفون در دروازه می‌ایستد
به گزارش فرتاک نیوز،

مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اودینزه در مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا از آمادگی شاگردانش سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره اظهار داشت:  دلیخت فرمی عالی دارد و نمایش او مقابل رم، این مسئله را ثابت کرد. روگانی بازیکنی مهم برای یوونتوس است و روی او خیلی حساب می‌کنیم. پس از 3 روز و یک بازی که انرژی زیادی از ما گرفت، یک بازی دیگر داریم. هدف ما این است که تا فینال جام حذفی  ایتالیا پیش برویم و باید برای این کار، باید انگیزه‌های بالایی داشته باشیم. امره جان می‌تواند در دفاع 3 نفره بازی کند و این کار را در تیم ملی آلمان انجام داده اما برای بازی در دفاع 4 نفره، به مدت زمان طولانی‌تری برای تطبیق نیاز دارد.

او در ادامه افزود: 3 مهاجم اصلی ما فرم خوبی دارند. رونالدو فرمی عالی دارد اما فردا با او صحبت خواهم کرد تا ببینم می‌خواهد بازی کند یا نه. مارکو پیاتسا بازیکنی بسیار خوب است اما بدشانس بوده. اگر فرصتی برای بازی به او برسد، خوشحال‌تر خواهم بود. فکر می‌کنم بوفون فردا بازی می‌کند. او برای یوونتوس یک بازیکن و الگوی مهم در داخل و خارج زمین است.ارزیابی‌های نهایی برای این که چه بازیکن ذخیره دیگری فردا بازی خواهد کرد را انجام می‌دهم.هرروز با پائولو دیبالا صحبت می‌کنم زیرا او را دوست دارم و با او امروز صحبت کردم تا ببینم وضعیتش چگونه است. خوش‌شانس هستیم چون مهاجمانی سطح بالا و قوی داریم که این یک سرمایه مهم برای ماست. برناردسکی همه ویژگی‌های لازم برای بازی در پست هافبک را دارد و  با انگیزه لازم در این پست بازی می‌کند. رابیو از همه لحاظ یعنی دفاع و جنگندگی در حال پیشرفت است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۴۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان