//
کدخبر: ۲۳۷۴۰۹ //

مهاجم جدید پرسپولیس شبیه دروگبا اما بلندقدتر و گل نزن تر

بالاخره پرسپولیس یک مهاجم خارجی خرید تا در روزهای پایانی نقل و انتقالات دست باشگاه خالی نمانده و انتقادها و اعتراض‌های هواداران درباره انفعال بیش از حد در نقل و انتقالات زمستانی تا حدودی فروکش کند.

مهاجم جدید پرسپولیس شبیه دروگبا اما بلندقدتر و گل نزن تر
به گزارش فرتاک نیوز،

کریستین اوساگونا، مهاجم 29 ساله نیجریه‌ای که سابقه بازی ملی هم دارد، طی قراردادی برای نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست و این قرارداد قابل تمدید است. این بازیکن آفریقایی پیش از این سابقه حضور در تیم ذوب‌آهن اصفهان را داشته و از این رو نامی آشنا برای اهالی فوتبال ایران است. او در ذوب‌آهن در 13 بازی کلاً 907 دقیقه بازی کرد اما فقط یک گل زد، یک پاس گل داد و 5 اخطار گرفت.
آخرین تیم او ججویونایتد از کی لیگ کره جنوبی بود که این تیم پس از چند سال حضور در این لیگ در فصل 2019 شرایط خوبی نداشت. اوساگونا در ججویونایتد هم طی یازده بازی فقط یک گل زد.
این بازیکن 194 سانتیمتری متولد ماه اکتبر سال 1990 است. وی قبل از ذوب‌آهن در تیم‌‌ ام‌صلال قطر حضور بسیار کوتاهی داشت و قبل از آن نیز در تیم‌های وسترول، مشلان بلژیک و الرجاء مراکش نیز حضور داشته است.
جالب اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به اینکه او مورد توجه دیگر تیم‌های لیگ برتری هم بود، تست‌های پزشکی را انجام داده است. در عین حال گفته شده زانوی او مشکل دارد و به همین خاطر فولاد این مهاجم را نخواسته اما پزشک پرسپولیس در مصاحبه‌ای گفت اوساگونا تمام تست‌های پزشکی را پاس کرده است.
اوساگونا که قراردادش را در هیأت فوتبال تهران هم ثبت کرد پیراهن شماره 99 پرسپولیس را به تن خواهد کرد. او چهره‌ای شبیه به دیدیه دروگبا مهاجم مشهور ساحل عاجی دارد با این تفاوت که قد و قامتش بلند‌تر است، خیلی کمتر گل می‌زند و تکنیکش هم بالا نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۴۰۹ //
ارسال نظر
 
  • سعید

    این اگرخوب بودهمون ذوب آهن نگهش میداشت.م ابازیکن میخوایم نه ماکت.که شمامیگیدشبیه دروگباست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان