//
کدخبر: ۲۱۸۴۸۵ //

پیشنهاد عجیب و میلیاردی یک تیم به برانکو

از روزی که برانکو از باشگاه الاهلی عربستان اخراج شده، اخبار متعددی درباره احتمال بازگشت او به لیگ برتر منتشر شده و از چند تیم به عنوان گزینه‌های احتمالی این مربی کروات نام برده شده است.

پیشنهاد عجیب و میلیاردی یک تیم به برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

یک روزنامه که دیروز به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده بود، برانکو به دنبال بازگشت به پرسپولیس است، حالا از مشتری جدید برانکو رونمایی کرده است.

به نوشته این روزنامه، یک تیم صنعتی حاضر است ۲۰ میلیارد تومان برای یکسال به برانکو دستمزد دهد. این تیم همچنین پیشنهاد داده در صورت قهرمانی برانکو، پاداش ۵ میلیارد تومانی برای او در نظر گرفته شود. رسیدن به فینال آسیا پاداشی ۱۰ میلیاردی و قهرمانی در آسیا نیز پاداشی ۲۰ میلیاردی برای مربی کروات به همراه خواهد داشت.

این تیم متمول به برا‌نکو پیشنهاد قرارداد سه ساله داده و گفته از نیم فصل دوم لیگ نوزدهم هدایت آنها را به عهده بگیرد. تیمی که مدیرانش عقیده دارند با مربی فعلی قادر به گرفتن جام نخواهند بود و به همین دلیل سراغ برانکو رفته‌اند.

با کدهایی که این سایت داده کاملا مشخص است که مشتری سرمربی فصل گذشته پرسپولیس، کدام تیم متمول است:

    ” این تیم شهرستانی قبل از جدایی برانکو از پرسپولیس هم مذاکره مخفیانه‌ای با این مربی داشت که البته به نتیجه نرسید”

به این نکته هم اشاره کنیم که چون تیم مربوطه رقیب پرسپولیس است و برا‌نکو دوست ندارد محبوبیتش نزد هواداران پرسپولیس را از دست بدهد، هنوز جوابی به این پیشنهاد نداده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۴۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان