//
کدخبر: ۲۳۶۸۳۱ //

استیلی: چین آخرین شانس ایران است/در هر بازی فقط یک نیمه خوب بودیم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: در هر دو بازی مقابل ازبکستان و کره جنوبی تنها یک نیمه خوب بودیم و در هر دو بازی نیمه‌های اول را از دست دادیم.

استیلی: چین آخرین شانس ایران است/در هر بازی فقط یک نیمه خوب بودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید استیلی پس از شکست تیم فوتبال امید ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: مثل بازی مقابل ازبکستان در این بازی هم نیمه اول خوب نبودیم و این نیمه را از دست دادیم و نیمه دوم به بازی برگشتیم. در این بازی هم در نیمه دوم شانس های خوبی داشتیم که تنها یکبار از آن ها استفاده کردیم.

استیلی فاصله زمانی کم بین مسابقات را مشکل اصلی تیمش دانست و گفت: بازیکنان ما توان دو سه روز یکبار بازی کردن را ندارند و خسته می شوند. کره‌ای ها با ۲۳ بازیکن کامل آمدند و دیدیم که در این بازی نسبت به بازی قبل ۷ تغییر داشتند که این باعث می‌شود  آنها نسبت به ما کمتر خسته شوند.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران خاطرنشان ساخت: ما آنالیز خوبی از کره جنوبی داشتیم و می‌دانستیم آنها ممکن است از چه راهی به گل برسند و سعی کردیم راه‌های رسیدن به گل را برای آنها ببندیم. اما این موضوع مستلزم آن است که مهره‌ها و بازیکنان همواره در جای خودشان قرار داشته باشند.

وی در خصوص دیدار مقابل چین اظهار داشت: چین آخرین شانس ما در این مسابقات است و چاره‌ای جز پیروزی برابر این تیم نداریم. مقابل چین همه تلاش مان را به خرج می دهیم و امیدواریم اتفاقات در روز آخر به گونه‌ای رقم بخورد که ما با پیروزی برابر چین بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان